رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 345346

افسر پلیس ایلامی که با یک تصویر جهانی شد! +عکس

ساعت 24- افسر پلیس ایلام که عکس خدمتش در سیل در فضای مجازی منتشر شده است، در مورد آن روز و خدمت به مردم می‌گوید.

style="text-align:justify"> هر جامعه‌ای بسیاری از پیشرفت‌های خود را مرهون و مدیون افرادی بوده است که در راه ایجاد آبادی و ترقی سرزمین خود از خواسته‌های خود گذشتند و رفاه و آسایش و امنیت مردم را بر رفاه و آسایش و امنیت خود ترجیح دادند.


میان خیل عظیم این گونه افراد هستند و بوده‌اند افرادی که به‌عنوان نماد جمهوری اسلامی ایران و با یونیفرم‌های مشخص دست به اقدامی می‌زنند که آن اقدام هرچند ممکن است کوچک باشد، اما موجب آسایش، امنیت و رفاه مردم می‌شود و این مهم در ذهن‌ها می‌ماند و مورد احترام مردم قرار می‌گیرد.

یکی از این اقدامات انجام وظیفه مأمور راهنمایی و رانندگی ایلام در سیلاب باران است که علاوه بر ایجاد آسایش و امنیت در اذهان مردم، مردم‌داری را در شرایط سخت به‌جا آورده و ذهنیت خوب از نیروی انتظامی را بین مردم حادث کرده است.

استوار "بهروز نصیری" خالق ایثار و گذشت که سیل و بارش باران مانع از انجام وظیفه وی نشد، گفت و گویی را با خبرنگاران انجام داده است که در ادامه می‌خوانید.


خودتان را معرفی کنید؟

بهروز نصیری ۲۹ ساله و استوار دوم جمعی پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام هستم.

می‌دانید تصویر شما در فضای مجازی پخش شده است؟

اخیراً متوجه شدم و در زمان انجام وظیفه به موضوع مطلع نبودم روز بعد از طریق دوستان متوجه شدم.

چه‌احساسی نسبت به موضوع دارید؟

احساس همراهی و همدلی و کمک به مردم در شرایط سخت برایم خوشایند و مسرت‌بخش است و از اینکه خادمی مردم را در زمان بارندگی و سیل ایلام انجام داده‌ام احساس شعف می‌کنم، اما از اینکه تصویر من در فضای مجازی منتشر شده است نه خوشحال شده‌ام نه ناراحت، چرا که معتقدم وظیفه ما در نیروی انتظامی خدمت به مردم است و انجام وظیفه برای من و سایر پرسنل ناجا امری ذاتی است و، اما خوشحال شدم برای آن‌که در استان ولایت‌مدار ایلام هستند و بوده‌اند کسانی که قدرشناس اقدامات ولو کوچک خدمتگزاران خود در ناجا هستند.



بعد از انتشار عکس شما در فضای مجازی و رسانه‌ها چه‌احساسی دارید؟

خدا را شکر می‌کنم که توانسته‌ام به عنوان سرباز مقام معظم رهبری در کسوت پلیس لبخندی بر لبان شهروندان ایلامی که در سیلاب گرفتار بودند بنشانم، اعتماد مردم به پلیس را افزایش دهم و شهروندان ایلامی را با برطرف شدن ترافیک زودتر به منزل رسانده‌ام.

چه شد که در سیل اقدام به برطرف‌کردن ترافیک کردی؟

در شامگاه چهارشنبه که سامانه بارشی در ایلام شروع به باریدن کرد در خدمت سرهنگ ناصری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بودم، به‌دستور وی به چهار راه رسالت ایلام که روز قبل عملیات زیرگذر آن شروع شده است رفتم، با حجم ترافیک بالا تردد به‌سختی امکان‌پذیر بود و جاری شدن سیل به ترافیک و انحراف وسایل نقلیه منجر شد.

درنگ جایز نبود من و سرهنگ ناصری از خودرو پایین آمدیم و به رفع و رجوع ترافیک و کمک به خودروهای گرفتار در سیل اقدام کردیم که من در یک لاین و سرهنگ ناصری در لاین دیگر به شهروندان گرفتار در ترافیک کمک و ترافیک را روان کردیم.

فکر می‌کردی به‌خاطر این حرکت مورد تشویق قرار بگیری؟

به هیچ وجه، انجام وظیفه ذاتی بود و ما به‌عنوان پلیس در هر حال کنار مردم و برای مردم و در خدمت مردم هستیم.

از طرف مسئولان و رده مافوق تشویق شدید؟

از طرف رئیس پلیس راهور تشویق شده‌ام و رده فرماندهی هم قرار است روز یکشنبه آینده تشویق صورت گیرد.

برای مردم ایلام چه‌پیامی دارید؟

از مردم قدرشناس ایلام که کوچکترین اقدام خادمین خود در نیروی انتظامی را رصد می‌کنند و مورد تقدیر قرار می‌دهند سپاسگزار و امیدوارم خود و همکارانم در پلیس بتوانیم شاکر همت و بزرگواری این مردم با خدمت بیشتر و انگیزه الهی و افزون‌تر باشیم. از مردم تشکر می‌کنم و سپاسگزارم.

سرهنگ محسن ناصری رئیس پلیس راهور ایلام هم در مورد این اقدام افسر پلیس گفت: در بارندگی اخیر با توجه به وضعیت جوی، شروع به ساخت زیرگذر و روگذر چهارراه رسالت حجم ترافیک بالا و سیل نیز مضاف به موضوع شد که خودم و سرکار استوار درنگ را جایز نمی‌دانستیم و با آمدن به کف خیابان به ساماندهی ترافیک و کمک به شهروندان گرفتار در سیل و ترافیک اقدام کردیم.

سرهنگ حسن کاظمی رئیس پلیس شهر ایلام نیز در این گفت و گو اظهار داشت: خواسته مردم در خصوص تشویق استوار بهروز ناصری انجام می‌شود.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها