رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 345816

از امروز آغاز می شود:

فروش اعتباری خودروهای ایرانی ایران خودرو با قیمت قطعی

ساعت 24-گروه صنعتی ایران خودرو با توجه به نیاز و تقاضای بازار، روش های متنوع فروش به صورت فروش فوری، پیش فروش و اعتباری را در سال حمایت از کالای ایرانی تدوین و اجرا می کند.

مصطفي خان كرمي معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو
به گزارش ایکوپرس، مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: پس از استقبال مشتریان از طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو و در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان به خودروهای ایرانی، طرح فروش اعتباری محصولات این شرکت را از امروز دوشنبه بیست و هفتم فروردین ماه آغاز می کند و این روش فروش تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

خان کرمی خاطر نشان کرد: علیرغم تغییرات اخیر نرخ ارز و به جهت جلوگیری از کاهش قدرت خرید مشتریان، فروش اعتباری محصولات ایران خودرو با قیمت های قطعی و بدون افزایش قیمت خودرو نسبت به سال 96 توسط این شرکت صورت می گیرد .

وی افزود: خودروهای این طرح پژو 405 بنزینی و دوگانه سوز، پژو 206 تیپ 5، 206صندوقدار وی 8، سمند ال ایکس با موتور ای اف7 بنزینی و رانای ال ایکس است که با موعد تحویل 30روزه و با بازپرداخت های 12، 18 و 24 ماهه عرضه می شوند.

وی تاکید کرد: در طرح فروش اعتباری، افزایش هزینه های بیمه و شماره گذاری، مطابق تعرفه های قانونی از سوی مراجع ذیربط مشمول ثبت نام کنندگان می شود که این افزایش ها مربوط به قیمت خودرو نبوده و به شرکت ایران خودرو مرتبط نیست.

معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو افزود: متقاضیان می توانند از ساعت 10 صبح امروز دوشنبه بیست و هفتم فروردین ماه با مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کرده و از مزایای آن بهره مند شوند. همچنین طرح های دیگر فروش نیز در هفته آتی ارائه خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها