رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 346493

نهری که انسانها را می بلعد

نهر بولتون استرید درشهر یورکشایر، یکی از خطرناک ترین تله ها است. این نهر با دو متر عرض بی خطر به نظر می آید اما در زیر آب شکاف عمیق با امواج قدرتمندی وجود دارد که اگر کسی در آن بیفتد مرگش حتمی است

نهر
a href="http://www.saat24.news/news/346493/%D9%86%D9%87%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D9%84%D8%B9%D8%AF" target="_blank">این نهر بسیار خطر ناک است وهرکس در آنجا افتاده نه تنها جان خود را از دست داده بلکه جسدش هم یافت نشده است . حدود نود متر بالاتر این نهر بزرگتر می شود و به رودی به عرض 9 متر می رسد .این همان رودخانه وارف است که در یورکشایر جاری است اما وقتی به محل صومعه بولتون می رسد ، فشار وارد بر رودخانه ، شکاف کوچکی را سبب می شود که آب با سرعت وحشتناکی جریان پیدا می کند و عمیق می شود . شکاف باریک بروی نهر به دلیل دیواره های کوتاه دیده نمی شود و هیچکس از عمق نهر بولتون استرید اطلاع ندارد .

به نظر می آید عمق این نهر تا زانو است در حالی که دیواره بسیار نزدک بهم این نهر سبب می شود بازدید کنند فکر کنند آب کم عمق است . کلمه STRIDE به معنای قدم زدن است و افراد تصور می کنند نام این نهر از این کلمه گرفته شده است و نیز هشدارهایی روی درختان اطراف این نهر نصب شده است که افراد را از خطر سقوط در آب آگاه می کنند اما با وجود این هشدارها داستان هایی شنیده می شود که از سرخوردن در آب و در کام مرگ فرو رفتن خبر می دهد .

یک از این داستان ها مربوط به سال 1154 است ، پسری که خواسته از روی نهر بپرد سر خورده و غرق شده و حتی جسدش هم یافت نشده است .مادر این پسر بهنام آلیس که بسیار بهت زده و غمگین از این اتفاق بوده زمین های اطراف این نهر را برای ساخت عبادتگاه هدیه کرده است . و ویلیام وردزورث شعری برای این حادثه غم انگیز سروده است .


نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها