رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 346759

کتک خوردن دانش‌آموز بندرعباسی به دلیل خندیدن! +عکس

ساعت24 -ضرب و شتم دانش آموز علیرضا عباسی توسط معلمش باعث آسیب‌هایی هم، چون «خون دماغ شدن، کبودی روی گردن و اختلال در شنوایی گوش چپ» این دانش آموز شده است.

حوادث
div dir="rtl">به دنبال انتشار عکس و خبر‌هایی درباره تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان مدرسه راهنمایی شهید احمدی روشن آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان دستور رسیدگی فوری به این موضوع را صادر کرد.
دانش هاشمی پور گفت:بازرسان به مدرسه یاد شده اعزام شدند که پس از بررسی موضوع و تشکیل جلسه تصمیم‌های لازم در خصوص معلم گرفته می‌شود.
وی بیان داشت: در صورت صحت موضوع برابر آیین نامه انضباطی و مقررات وزارت آموزش و پرورش با این معلم رفتار می‌شود.
بنا بر عکس‌ها و خبر‌های منتشر شده در شبکه‌های مجازی و کانال‌های خبری، علت کتک خوردن این دانش آموز خندیدن در سر کلاس درس عنوان شده است.
ضرب و شتم دانش آموز علیرضا عباسی توسط معلمش باعث آسیب‌هایی هم، چون «خون دماغ شدن، کبودی روی گردن و اختلال در شنوایی گوش چپ» این دانش آموز شده است.
در آبان ماه سال ۹۶ نیز در دبستان سرسمات روستای شمیل بندرعباس، (ناحیه یک بندرعباس) بین ۲ دانش‌آموز مشاجره‌ای رخ می‌دهد و در همین حین مدیر دبستان وارد دعوا شده و با زدن لگد به صورت یکی از دانش آموزان، او را نقش زمین کرده که بر اثر این ضربه پنج دندان دانش آموز شکسته و آسیب دید.
پس از آن مدیر بی توجه به اتفاق رخ داده، دانش آموز مصدوم را با همان وضعیت راهی کلاس کرده و تا پایان ساعت مدرسه او را نگه می‌دارد.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها