رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 346954

معدن شهری

ساعت24- پیش از این معادنی که مواد مفید و کم یاب از آن ها استخراج می شد در کو ها و روستاها و مناطق دور افتاده بود اما این روز ها معادن مواد کم یاب در شهر ها است.

معدنی خیابانی
به گزارش ساعت 24 بازیافت مواد مفید و با ارزش از زباله و کالاهای دور ریخته شده از مدت ها است که در اکثر کشورها به عنوان یک اهرم مهم و کار آمد توسعه پایدار اجرا می شود.این امر در کشورهایی که از مواهب طبیعی و معادن مواد کم یاب نیز بی بهره هستند بیش از پیش پیگری می شود و به آن اهمیت داده می شود.

در حال حاضر کره جنوبی به عنوان کشوری که توسعه یافته است و جایگاه مهمی در اقتصاد جهان دارد برای تامین مواد لازم برای ساخت کالاهای با ارزش از بازیافت زباله های الکترونیک بهره می برد. این روش که موجب تولید بسیاری از مواد گران قیمت و مفید می شود به معدن شهری مشهور شده و در این کشور کار آفرینان بسیاری به این کار روی آورده اند.

در کره جنوبی با توجه به تقاضای بالا برای تولید باطری برای خودروهای برقی که مصرف روبه توسعه ای در جهان دارند بازیافت باتری تلفن همراه و رایانه ها رونق بیشتری دارد.کره جنوبی با استفاده از این معدن شهری امروزه مواد اولیه مورد نیاز برای تولید کنندگان عمده در جهان از جمله چین را فراهم می کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها