رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 346975

شهردار اسبق نیویورک به تیم وکلای ترامپ پیوست

ساعت24-شهردار اسبق نیویورک و دوست نزدیک رئیس‌جمهور آمریکا، برای کمک به پایان یافتن پرونده تحقیقات بازپرس ویژه درباره ادعای دخات روسیه در انتخابات و تبانی کارزار دونالد ترامپ با مسکو، به تیم وکلای شخصی ترامپ اضافه شد.

خبر8
در حالی که انتقادهای رئیس‌جمهور آمریکا از پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا و تبانی ادعایی تیک انتخاباتی او با مسکو ادامه دارد، حالا خبرها از پیوستن «رودی جولیانی» شهردار اسبق نیویورک به تیم وکلای شخصی دونالد ترامپ حکایت دارد؛اقدامی که به منظور سرعت بخشیدن به پایان دادن به تحقیقات درباره این پرونده ادعایی انجام شده است.

«جی اسکودلو» وکیل شخصی دونالد ترامپ روز پنجشنبه اعلام کرد که «رودی جولیانی» قرار است به تیم وکلای شخصی رئیس‌جمهور آمریکا بپیوندد.

خود جولیانی هم با تایید این خبر، به شبکه سی.‌ان‌.ان گفته که نقش او در این تیم حقوقی، «نقشی محدود» خواهد بود.

وی تاکید کرده که تمرکز او در کار جدیدش، تعامل با رابرت مولر بازپرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا و تبانی ادعایی تیم انتخاباتی ترامپ با مسکو و کمک به پایان دادن و خاتمه دادن به این پرونده است.

جولیانی در مصاحبه با سی‌.ان‌.ان تاکید کرد که او برای مدتی طولانی مولر را می‌شناسد و آنها در وزارت دادگستری امریکا و همچنین زمانی که او مدیر اف.بی.آی بود، با هم کار کرده بودند.

او گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال اخراج مولر توسط رئیس‌جمهور آمریکا را رد کرد و گفته که ترامپ اصلا قصدی برای چنین کاری ندارد چرا که این کار، «غیرسازنده» خواهد بود و سبب طولانی تر شدن روند تحقیق در این باره خواهد شد.

پیشتر برخی رسانه‌های آمریکایی گزارش داده بودند که احتمال اخراج بازپرس ویژه تحقیقات درباره روسیه از سوی ترامپ وجود دارد چرا که او بارها ضمن رد هرگونه تبانی با مسکو، از تداوم تحقیقات در اینباره انتقاد کرده بود.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها