رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 347029

تداوم افت قیمت سهم‌ها در آخرین هفته فروردین ۹۷

ساعت24-بورس تهران در هفته‌ای که گذشت شاهد تداوم افت قیمت سهم‌ها بود به‌طوری که نماگر اصلی بازار سرمایه با کاهش ۷۶۳ واحدی رو به رو شد.

بورس
در پایان معاملات هفته منتهی به ۲۹ فروردین ماه ۱۳۹۷، شاخص کل بازده نقدی و قیمتی با ۷۶۳ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۹۵ هزار و ۵۲۴ واحد رسید.

شاخص بازار اول با ۴۴۲ واحد کاهش به رقم ۶۷ هزار و ۶۲۷ واحد بالغ شد و شاخص بازار دوم با ۲۱۴۶ واحد کاهش عدد ۲۰۴ هزار و ۶۱۱ واحد کاهش را تجربه کرد و به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۶ درصد و شاخص بازار دوم با یک درصد کاهش نسبت به هفته قبل مواجه شدند.

در چهار روز کاری این هفته، ارزش کل معاملات اوراق بهادار به ۴۳۳۱ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل ۵۲ درصد کاهش یافته است.

در ضمن تعداد ۱۹۱۰ میلیون انواع اوراق بهادار در بیش از ۱۴۹ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۵۴ درصد و ۵۲ درصد کاهش را نسبت به هفته گذشته تجربه کردند.

این در حالی است که تعداد ۳۸ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۴۰۱ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب با ۴۷ درصد و ۴۵ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.

انتهای پیام

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها