رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 347055

مسکو: پیش‌بینی آینده سوریه دشوار است

ساعت24-وزارت خارجه روسیه با دشوار دانستن پیش‌بینی آینده سوریه، گفت نمی‌دانند می‌توان سوریه را به عنوان یک کشور یکپارچه حفظ کرد یا نه.

laquo;سرگئی ریابکوف» معاون وزارت خارجه روسیه امروز (جمعه) اعلام کرد که پیش‌بینی آینده سوریه و حفظ تمامیت ارضی این کشور دشوار است.

ریابکوف با بیان اینکه شکل آتی مرزهای سوریه غیرقابل پیش‌بینی است، گفت: «نمی‌دانیم که وضعیت در سوریه چگونه تغییر خواهد کرد یا اینکه آیا ممکن است سوریه را یک کشور یکپارچه حفظ کرد یا نه».

به نوشته خبرگزاری «اینترفکس» وی درباره رفتار دوگانه کشورهای غربی درباره تیم تحقیقاتی از دوما، گفت: «نگرانیم که سازمان منع گسترش سلاح‌های شیمیایی،‌ قربانی بازی سیاسی در داخل و خارج از ناتو شود».

جزئیات بیشتری از این خبر هنوز منتشر نشده است.

بامداد شنبه (25 فرودین) سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه به بهانه ادعایی نابود کردن تأسیسات و توانمندی‌های شیمیایی دولت سوریه، 103 فروند موشک به چند منطقه از این کشور شلیک کردند.

به گفته وزارت دفاع روسیه، پدافند هوایی سوریه موفق شد 71 فروند از این موشک‌ها را رهگیری و ساقط کند. همچنین گفته می‌شود که در این حمله هیچ شهروند یا نظامی سوری آسیب ندیده است جز سه نفر که در نتیجه انحراف یکی از موشک‌های شلیک شده بود.

انتهای پیام/

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها