رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 347057

صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

مسئله نفوذ در راس توطئه‌های دشمنان است / پیام‌رسان‌هایی نظیر تلگرام که از جانب بیگانگان اداره میشوند، ناامنی ایجاد میکنند/برخی «نه گفتن» به بیگانه را نابودی میدانند

ساعت24-خطیب موقت نماز جمعه تهران ، گفت: به ملت فلسطین می‌گوییم که شما در مقاومت خود ثابت قدم باشید و فرج نزدکی است و انشاءالله جام پیروزی را خواهید نوشید و با وعده‌هایی که نایب امام زمان، رهبری عزیز داده است انشاءالله مسلمانان بدون وجود صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی نماز خواهند خواند.

حجت‌الاسلام صدیقی
آیت الله صدیقی در خطبه‌های امروز نماز جمعه پایتخت با اشاره به حمله جنایتکارانه آمریکا، انگلس وفرانسه به کشور مقاوم سوریه که برخلاف همه موازین بین المللی بود اظهار کرد: هر روز که از عمر ننگین جهان سلطه می‌گذرد بیشتر چهره خشن خود را به همه عالمیان نشان می‌دهند؛ این‌ها نه دین دارند و نه تمدن و نه ملاحظه؛ هیچ حیوانی ایتنگونه نیست؛ این جهان سلطه هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و فقط منطقش زور است؛ امام راحل به مستضعفین عالم خوب آموخت که باید در برابر کسی که خدایش زور است زورنشان داد.

آیت الله صدیقی با اشاره به عصانیت آمریکا از محور مقاومت گفت: آمریکایی‌ها از اینکه محور مقاومت دماغش را به خاک مالیده عصبانی هستند چرا که می‌خواستند به وسیله داعش منطقه ما را به آتش بکشند، اما در اهداف خود شکست خوردند و حالا چند موشک پرتاب کردند که بگویند ما هم هستیم که البته برایشان حاصلی نداشت.

وی در ادامه با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی گفت: از وقتی که اقدام غیرقانونی و غیر اخلاقی ترامپ در اعلام انتقال پایتخت آمریکا در سرزمین‌های اشغالی به بیت المقدس انجام گرفت جنایات صهیونیست‌ها نیز بیشتر شد؛ البته رئیس جمهور آمریکا با پیشگامی در انتقال پایتخت در سرزمین‌های اشغالی می‌خواهد خودش اولین تیر را به قبله نخست مسلمین بزند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: امروز همه مردم فلسطین یکپارچه به پا خواسته اند و ثابت شده که آن دورانی اسرائیل هر بلایی می‌خواست می‌توانست بر فلسطینیان درآورد تمام شده است و امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم ایران همه ملت‌ها جان گرفته اند، اما رژیم کودک کش صهیونیستی مرتب در حال آدم کشی است؛ البته این جنایت‌ها موجب تسریع در زوال این حکومت می‌شود.

آیت الله صدیقی خاطر نشان کرد: به ملت فلسطین می‌گوییم که شما در مقاومت خود ثابت قدم باشید و فرج نزدکی است و انشاءالله جام پیروزی را خواهید نوشید و با وعده‌هایی که نایب امام زمان، رهبری عزیز داده است انشاءالله مسلمانان بدون وجود صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی نماز خواهند خواند.

وی در ادامه با اشاره به دیدار اخیر سربازان گمنام امام زمان با مقام معظم رهبری گفت: این دیدار به لحاظ معنویت و صفا و اخلاص بی سابقه بوده است؛ که این امر نشان دهنده عنایت امام زمان به این جمع است؛ مطالبی که رهبری در جمع این بزرگواران مطرح کردند انشاءالله آویزه گوش آن‌ها خواهد بود و خط آن‌ها جناح انقلاب وا طاعت ازولی فقیه خواهد ماند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: ما در میانه‌های یک جنگ پیچیده ایم که در این جنگ مسئله نفوذ در رأس توطئه‌های دشمنان است؛ نفاق، اسلام را به مصیبت‌هایی مبتلا کرده که به این زودی‌های از این مصیبت‌ها خلاص نمی‌شویم لذا همه مردم و مسئولان باید حواسشان جمع باشد تا فریب نخورند.

آیت الله صدیقی با اشاره به شیوه‌های دشمنان برای نفوذ اظهار داشت: دشمنان در صددند فضایی را برای مسئولان کشور به وجود آورند که خود را بین تسلیم و نابودی ببینند و نتیجتا تسلیم را ترجیح دهند؛ آن‌ها با رفت و آمدها در دفتر یک مسئول و رابطه گیری‌ها با منشی و مشاور و مسئول دفتر یک مسئول مرتباً در گوش این مسئول مطالبی را مطرح می‌کنند که او را از نظر محسابات دچار اشتباه می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان برای نفوذ از طریق تغییر باورهای مردم با استفاده از ابزارهایی همچون شبکه‌های اجتماعی گفت: دشمنان درصددند مردم را به این باور برسانند که انقلاب برای شما کاری نکرده است حال آنکه مشاهده می‌شود این کشورهایی که به آمریکا متکی اند به هیچ جایی نرسیده اند، اما ایرانی که ۴۰ سال در جنگ بوده امروز سرافراز است و مشت محکمش بر دهان دشمنان برخورد می‌کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: قارون زمان یعنی رژیم سعودی علی رغم اتکا به آمریکا به جایی نرسیده است و حتی شاهدیم که رئیس جمهور آمریکا می‌گوید عربستان گاو شیرده ماست؛ آیا این عزت و اقتدار است که یک قلدری برای یک حکومت بیشتر از حیوان ارزش قائل نباشد؟

آیت الله صدیقی با اشاره به توطئه‌های دشمن در جنگ اقتصادی بیان داشت: دشمن در جنگ اقتصادی از یک طرف تحریم می‌کند و از طرف دیگر به تحریک روی می‌آورد؛ مقام معظم رهبری نیز تصریح فرموده اند که در این جریانات ارزی اخیر دست بیگانه مشهود بود و این کار نفوذی هاست چه نفوذی‌هایی که مزد بگیرند و چه آن‌هایی که با دشمنان همراهند.

وی با اشاره به وقوع آشفتگی‌ها و ناامنی‌ها به واسطه اقدامات مجرمانه در پیام رسان‌هایی نظیر تلگرام گفت: این قبیل پیام رسان‌ها چنانچه از سوی بیگانگان اداره شود ناامنی‌های اخلاقی، سیاسی، اقتصادی وا جتماعی برای کشور به همراه خواهد داشت کما اینکه در اغتشاشات و آشفتگی‌های دی ماه سا ل. گذشته این امر مشاهده شد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران خاطر نشان کرد: همه مردم و مسئولین باید نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند و برای سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز تنها کشف شبکه کافی نیست و بلکه باید تهاجمی عمل کنند تا دشمنان نتواند علیه ما نقشه طراحی کنند.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها