رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 347092

نگرانیهای فوتبال پاک در دو هفته پایانی لیگ برتر

ساعت24- دو هفته از رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده است و انتظار برای ارائه فوتبالی پاک بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

به گزارش "ورزش سه" تکلیف برخی تیمهای در طی هفته های اخیر مشخص شده است. مثل پرسپولیسی که قهرمان شده است و مترصد بالا بردن جام قهرمانی در روز هفتم اردیبهشت ماه است و همچنین تیمهایی که در میانه های جدول قرار دارند و نه شانسی برای آسیایی شدن در بازیهایشان می بینند و نه تهدیدی از سقوط.

در این بین اما تیمهایی هستند که در دو هفته پایانی اهدافی بسیار مهم را دنبال می کنند و از این رو دغدغه آنها، برگزاری فوتبال پاک در همه مسابقات تعیین کننده است. در واقع به نظر می رسد تنها بازی که شاید امتیازاتش خیلی برای جدول مهم نباشد مصاف تیمهای تراکتورسازی و نفت آبادان است و سایر دیدارها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، به ویژه از سوی تیمهایی که تکلیفشان مشخص است و باید در تقابل با تیمهایی قرار گیرند که به امتیاز نیاز دارند.

سیاه جامگان سقوط کرده زودهنگام، مقابل پدیده باید با تمام وجود بازی کند حتی اگر همشهری اش دغدغه سقوط داشته باشد، پرسپولیس مقابل ذوب آهن، حتی با وجود اینکه قهرمانی این تیم مسجل شده باشد، گسترش فولاد در تقابل با سایپا، سپاهان و استقلال خوزستان، فولاد در مقابل سپیدرود،استقلال و پیکان و حتی پارس جم مقابل نفت تهران.

آنچه مشخص است سازمان لیگ می تواند با نظارتهای ویژه و کمیته داوران با چینش مناسب داوران از هر شائبه ای در این دو هفته جلوگیری کند تا شاهد فوتبال پاک و نتایجی به دور از تاثر از بیرون در این دو هفته باشیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها