رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 347109

غیاثی: عزیزی و رهبری فرد حرف‌هایشان را به رئیس فدراسیون بازگو کنند

ساعت24- سخنگوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: خداداد عزیزی و رهبری فرد صحبت‌هایشان را در مورد داوری با رئیس فدراسیون در میان بگذارند.

رضا غیاثی در مورد ادعاهای بهروز رهبری فرد و خداداد عزیزی مبنی بر اینکه داوران از آنها پول خواسته‌اند تا به سودشان قضاوت کنند، گفت: ما هم مثل مردم و علاقمندان فوتبال اظهارات رهبری فرد و خداداد عزیزی را شنیده‌ایم. با فریدون اصفهانیان در این مورد صحبت کردیم و قرار شد که اصفهانیان فردا با مهدی تاج ریاست محترم فدراسیون فوتبال در این مورد صحبت کنند و این دو بزرگوار بیایند و با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال رودرو صحبت‌هایشان را مطرح کنند.

وی افزود: به هر حال این مطالب عنوان شده هیچ ارتباطی به داوران کنونی فوتبال ندارد زیرا مساله مربوط به چند سال گذشته است با این حال ممکن است این افرادی که گفته شده از این دو تیم پول خواسته‌اند اکنون به عنوان ناظر داوری فعال هستند و در این صورت باید با آنها برخورد شود. اگر این عزیزان نتوانند ادعاهایشان را در مورد داوری ثابت کنند در آنصورت به دلیل اینکه جامعه داوری را زیر سوال برده‌اند از آنها به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت می شود. زیرا بحث صیانت از داوری فوتبال است و در این مقطع حساس که لیگ های برتر و لیگ یک در روزهای پایانی خود قرار دارد و بیان این مسایل داوران را زیر سوال می‌برد.

سخنگوی کمیته داوران تصریح کرد: به هرحال عزیزی و رهبری فرد می آیند و با آقای تاج در این مورد صحبت می‌کنند شاید فردی که به عزیزی گفته ۲۰ میلیون تومان بده تا بازی به سود تیمش تمام شود اصلا داور نبوده و یک واسطه بوده است. به هر حال همه چیز باید مشخص شود. اگر این افراد دچار تخلف شده اند اکنون ممکن است ناظر داوری باشند و نباید در این صورت دیگر فعالیت کنند. زیرا آنها اکنون عملکرد داوران ما را نظارت می‌کنند و قرار است داوران ما را راهنمایی و هدایت کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها