رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 347141

اعتراف شیطانی پسرخاله‌های کابینت‌ساز در پیروزی تهران +عکس

ساعت24 - این 2 پسر خاله به بهانه کار کابینت پای در خانه ها می گذاشتند و در فرصتی مناسب دست به سرقت می زدند.

سرقت منزل
فروردین‌ماه بود که مردی وارد کلانتری 146 حکیمیه شد و ماجرای سرقت Stealing از خانه‌اش را گزارش داد. او گفت: 80 میلیون تومان پول و طلا از خانه‌اش سرقت شده است. وقتی پرونده به دستور بازپرس شعبه 8 دادسرای ناحیه 4 تهران به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد، کارآگاهان در بررسی صحنه سرقت متوجه شدند که سارق یا سارقان بدون هیچ‌گونه تخریبی وارد شده‌اند و بدون به‌ هم ریختگی لوازم داخل خانه اقدام به سرقت کرده‌اند. مرد صاحبخانه گفت که در چند روز گذشته اصلاً خانه را ترک نکرده‌ است.

آنها گفتند که برای تعویض کابنیت‌های خانه به سراغ نیازمندی‌های روزنامه رفته‌اند و با آنها تماس گرفته‌اند. مشخصاتی هم که دو مالباخته از کابینت‌سازان به پلیس داده بودند، نشان داد که کابینت‌سازان دو پسرخاله هستند که به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفتند.
کارآگاهان سرانجام مخفیگاه دو پسرخاله را در خیابان پیروزی شناسایی کردند و آنها را بازداشت و از مخفیگاه‌شان مقداری از لوازم سرقتی را کشف کردند.

در حالی که تحقیقات از دو متهم در جریان بود، شکایت مشابهی به پلیس گزارش شد. شاکی بعد از حضور در اداره پلیس گفت: بعد از اینکه دو کابینت‌ساز از خانه‌اش خارج شدند، متوجه شده که 25 میلیون تومان پول و طلا از خانه‌اش به سرقت رفته است. او بعد از مواجهه با دو پسرخاله آنها را شناسایی کرد. سعید 30 ساله و بهزاد 24 ساله در بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی‌شان به این شیوه اعتراف کردند و گفتند که اشیای قیمتی را از طریق سایت دیوار به فروش می‌رساندند. سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت که تحقیقات از متهمان برای شناسایی جرایم بیشتر در جریان است.

منبع:رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها