رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 347297

پیش بینی مهراب قاسم خانی از روزهایی که برخی مسئولان حسرت مغز را بخورند

ساعت 24- مهراب قاسم خانی به اظهارات وزیر آموزش و پرورش درباره آموزش زبان روسی در مدارس ایران به جای زبان انگلیسی واکنش نشان داد.

مهراب قاسم خانی در واکنش به اظهارات وزیر آموزش و پرورش درباره آموزش زبان روسی در مدارس ایران به جای زبان انگلیسی در اینستاگرام خود چنین نوشت:

یعنی چهار تا تپه هم که قبلیا تو سرعت بالا "ندیده" بودن و رد کرده بودن، این عزیزان با یه هیجانی دارن روش "فتح" میکنن که آدم دهنش باز میمونه... آخه قربونت برم اصلاً درکی از دلیل وجودی زبان دوم و فلسفه آموزشیش داری که این پیشنهاد رو دادی؟ زبان دوم زبانیه که بر اساس میزان کاربرد و گسترش جهانی انخاب میشه، برای ایجاد ارتباط کلامی بیشتر. یعنی ربطی به رابطه سیاسی شما با آمریکا و انگلیس نداره. در نتیجه شما اگه زبان انگلیسی رو آموزش ندین به آمریکا و انگلیس ضربه نمیزنید. فقط باعث میشد ما و فرزندانمون مثل سیاست خارجیتون هر روز منزوی تر بشیم. باعث میشید نتونیم ارتباط عاطفی و دوستانه و علمی و اقتصادی با بقیه مردم دنیا برقرار کنیم. به جان خودم فهم چیزی به این سادگی نیاز به سیکل نداره، چه برسه به "وزیر آموزش و پرورش" بودن... آخه زبان روسی؟؟ بچه من زبان روسی یاد بگیره که بره کجای دنیا باهاش چیکار کنه؟؟ مگه میشه این حد از تباهی؟؟؟
پ.ن: میبینم اون روزی رو که روسا طبق روال تاریخی فروختنمون و شما موندین بدون هیچ "پاچه" ای واسه خاروندن و به جاش یه "زبان" دوم بو گرفته جلوتون روی میزه و دارید حسرت یکم "مغز" میخورید.

انتقاد مهراب قاسم‌خانی به طرح یادگیری زبان روسی در مدارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها