رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 347873

اجرای سند استاندارد راهبری شرکتی در گروه صنعتی گلرنگ

ساعت24-آیین رونمایی از استاندارد راهبری شرکتی گروه صنعتی گلرنگ با حضور دکتر مهدی فضلی مدیرعامل این گروه صنعتی، مدیران عامل شرکت‌های اصلی گروه و جمعی از مدیران و کارشناسان برگزار شد.

خبر50
دکتر فضلی درباره اجرای سند استاندارد راهبری شرکتی در این گروه صنعتی، اظهار کرد: پیش از این نیز، راهبری شرکتی در گروه صنعتی گلرنگ وجود داشت، خوب بود اما عالی نبود. از آنجایی که ما همیشه قصد داریم Perfect عمل کنیم، (البته Perfectionist نیستیم). بنابراین بهتر است که اطلاعات‌مان جامع و مانع باشد، اطلاعاتی که بر اساس آن‌ بتوان برنامه‌ریزی کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ، تاکید کرد: اگر Corporate Governance (راهبری شرکتی) به معنی واقعی کلمه در مجموعه گروه صنعتی گلرنگ پیاده‌سازی شود، نه تنها ما را محدود نخواهد کرد، بلکه وقتی با یکدیگر به‌صورت Aligned (هم‌راستا) پیش رویم؛ Transparency (شفافیت) لازمه را در کلیه اطلاعات و در همه ابعاد به‌دست آوریم و Integration (یکپارچگی) در مجموعه ایجاد کنیم، قطعا قادر خواهیم بود Flexibility (انعطاف‌پذیری) بیشتری کسب نموده و Empowerment (تفویض اختیار) را تقویت کنیم. در همین حال، وقتی مطلع هستیم که در هر موضوعی باید چگونه عمل شود و تمامی امور کاملا شفاف، مبرهن و روشن باشد، انعطاف‌پذیری‌ در مجموعه افزایش خواهد یافت. (چون از صحیح بودن اطلاعات مطمئن هستیم و همه امور در Framework (چارچوبی) که در اختیار داریم، برای ما مشخص ‌شده است. بنابراین قادر خواهیم بود بسیار Flexible عمل کنیم. )
وی ادامه داد: با Corporate Governance(راهبری شرکتی) Flexibility (انعطاف‌پذیری) به حد اعلا افزایش یافته، Empowerment (تفویض اختیار) که برای همه جذاب است، شکل می‌گیرد و به‌دنبال آن، Productivity (بهره‌وری) که بحثش همیشه در مجموعه گروه صنعتی گلرنگ بوده، انشالله با وجود Corporate Governance (راهبری شرکتی) بسیار قوی‌تر از قبل، در این مجموعه اجرایی خواهد شد. به‌این ترتیب انشالله قادر خواهیم بود در سطح جهانی بسیار Agile (چابک) و lean (ناب عمل کردن) تصمیم بگیریم و هزینه‌ها را به بهترین شکل مدیریت کنیم و اقدامات‌مان On time و Right to the point باشد.
دکتر فضلی در پایان یادآور شد: امیدوارم سال جدید برای گروه صنعتی گلرنگ ویژه‌ باشد، بسیاری از اقداماتی که برای جهانی‌شدن لازم است انجام شود. انشالله در کنار تک تک همکاران شایسته عزیز که امروز نزدیک به 18 هزار نفر هستیم- به سمت جهانی‌شدن که سمت و سوی بسیار ارزشمندی‌ست و آینده‌مان را امیدوارانه تضمین می‌کند- با سرعت ویژه پیش رویم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها