رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 347900

مقیمی: مجمع سلامت در شهرستان‌ها و استان‌ها شکل بگیرد/ با همکاری مجلس میتوانیم شاخص‌های درمانی تهران را ارتقا دهیم

ساعت24-استاندار تهران گفت: به دلیل اینکه دانشگاه‌ها درگیر مسائل جانبی هستند نمی‌توانند پژوهش‌ها را آنچنان که باید به نتیجه برسانند.

محمدحسین+مقیمی.jpg
محمدحسین مقیمی استاندار تهران در نخستین مجمع سلامت استان تهران گفت: ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از حضور شما تشکر می‌کنم. صحت و امنیت شاخص‌های مهم هر جامعه است. از گذشته دیدیم که برای سلامتی هر شخص حکیمی در شهر وجود داشت که به آن مراجعه می‌کردند. بعدا کارها تخصصی شد و دانشگاه‌ها به وجود آمدند. درمان‌ها تخصصی شدند و زیر شاخه‌های زیادی به وجود آمدند. اما هر چه که پیش می‌رویم می‌فهمیم سلامت جامعه نیازمند هماهنگی بیشتری است.

وی افزود: صمیمانه از وزیر محترم تشکر می‌کنیم که مقدمه کار را برای توسعه خدمات درمانی کشور فراهم کردند. در مجمع سلامت استان همکاری بین بخشی مهم‌ترین موضوع است. در شهرستان‌ها و در استان‌ها هم همین مجمع باید شکل بگیرد تا زمینه همکاری بین بخشی فراهم شود.

مقیمی در خصوص نیاز به ورود و همکاری همه دستگاه‌ها به عرصه بهداشت و درمان گفت: نهادها باید راه را برای همه پژوهشگاه‌ها باز کنند. به دلیل اینکه دانشگاه‌ها درگیر مسائل جانبی هستند نمی‌توانند پژوهش‌ها را آنچنان که باید به نتیجه برسانند.

استاندار تهران تاکید کرد: ما در استان تهران همانطور که وزیر بهداشت هم مطرح کردند در بخش بهداشت و درمان چالش‌های زیادی داریم. نمایندگان مجلس اگر پشتیبانی کنند، دستگاه‌های اجرایی، نهادها و مردم همکاری کنند می‌توانیم شاخص‌های درمانی استان را ارتقا دهیم.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها