رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 347925

محاکمه پدر و پسر به اتهام ربودن مرد بدهکار

ساعت 24-پدر و پسری که مرد بدهکار را ربوده و وی را یک شبانه‌روز در خانه‌شان زندانی کرده بودند، دیروز پای میز محاکمه ایستادند.

اواخر اردیبهشت 96 مرد جوانی به پلیس آگاهی تهران رفت و از پدر و پسری که وی را ربوده و در خانه‌شان زندانی کرده‌بودند، شکایت کرد.

افشین 37 ساله گفت: سال 91 خانه‌ای را از یک پدر و پسر به نام‌های اسماعیل و احمد خریدم و به آنها قول دادم دو ساله پول خانه را به آنها بپردازم. اما کار و کاسبی ام به هم خورد و نتوانستم در این مدت به قولم عمل کنم. چندبار از آنها مهلت گرفتم اما آخرین بار این پدر و پسر به بهانه صحبت کردن، مرا سوار خودرو کردند و به زور به خانه‌شان در باقرشهر بردند. آنها یک شبانه‌روز مرا در خانه نگه‌داشتند و شکنجه دادند. آنها با زور و تهدید مجبورم کردند تا چند برگه سفید را امضا کنم. نزدیک صبح که پدر و پسر به خواب رفته بودند، توانستم از خانه آنها فرار کنم.

به دنبال شکایت این مرد، اسماعیل و پسرش ردیابی و بازداشت شدند. پدر و پسر دیروز در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

در این جلسه افشین برای پدر و پسر به اتهام آدم‌ ربایی اشد مجازات خواست. سپس اسماعیل 55 ساله که با قرار وثیقه آزاد بود به دفاع پرداخت و گفت: من و پسرم پنج سال قبل خانه‌مان راکه تنها دارایی‌مان بود به افشین فروختیم‌. او با چرب زبانی ما را فریب داد و سرمان کلاه گذاشت. هربار بهانه می‌آورد و از ما مهلت می‌گرفت اما پولمان را نمی‌داد. خانه‌مان را از دست داده و آواره شده بودیم. من و پسرم پس از دوندگی زیاد حکم جلب افشین را گرفتیم اما هربار مقابل خانه‌اش می‌رفتیم، او در خانه نبود.تا این‌که چند شبانه‌روز مقابل خانه او کشیک دادیم و او را هنگام ورود به خانه‌اش دیدیم. من و پسرم او را سوار ماشین کردیم تا همراهمان به خانه‌مان بیاید. او که شوکه شده بود، خودش چند برگه به ما داد و گفت تا چند روز دیگر پول خانه را به ما می‌دهد. او گفت برگه‌ها را به عنوان ضمانت پرداخت پول خانه به ما داده اما حالا علیه ما شکایت کرده و مدعی است من و پسرم با تهدید اسناد را از او گرفته‌ایم .

سپس پسر جوان روبه روی قضات ایستاد و حرف‌های پدرش را تائید کرد. وی گفت اتهام آدم ربایی را قبول ندارد.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها