رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 348004

تاج:

با قانون جدید چند تیم از لیگ برتر حذف میشوند/ سرمربی امید تا پایان هفته معرفی میشود

ساعت24-رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ممکن است با تصویب قانون جدید سازمان لیگ جند تیم از لیگ برتر حذف شوند.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در هیات فوتبال تهران و افتتاح ساختمان جدید این فدراسیون و هیات فوتبال تهران گفت: به دنبال ساخت یک ساختمان شکیل و خوب برای فدراسیون فوتبال هستیم. با کمک سلطانی فر و داورزنی زمینی را گرفتیم. اینفانتینیو این زمین را کلنگ زد و ما هم ساخت آن را شروع کردیم. ساختمان فعلی در حد و اندازه فدراسیون فوتبال نبود. ساختمان مستقلی است که می‌توانند برای امور فوتبال تهران از آن استفاده کنند. امیدوارم فوتبال تهران در همه رده‌ها فعال باشد و بتوانند به موفقیت برسند. 6 ساختمان برای هیات های فوتبال استان ها با حمایت وزارت ورزش افتتاح می کنیم.

تاج ادامه داد:‌ قانون جدیدی در سازمان لیگ به تصویب می رسد که تیم هایی که به لیگ دسته یک سقوط نکردند در صورت رعایت نکردن الزامات ای اف سی نتوانند در لیگ برتر شرکت کنند. همه تیم ها باید ضمانتی بدهند که بتوانند شرایط لیگ حرفه ای را داشته باشند. ممکن است چند تیم با قانون جدید از لیگ برتر و دسته یک حذف شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت نفت تهران عنوان کرد: در مورد نفت تهران مدیرکل ورزش و جوانان توضیح می‌دهد این تیم سقوط کرده و باید به سطحی برسیم که کمکی به باشگاه حرفه‌ای انجام نشود.

او در مورد وضعیت سرمربی تیم ملی امید بیان کرد: مربی این تیم در دو سه روز آینده معرفی می شود. اگر سرمربی تیم امید دو، سه ماه قبل هم انتخاب می‌شد ما نمی توانستیم اردو تشکیل بدهیم چرا که مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به صورت همزمان با آن برگزار می‌شد. لیگ ما در حال حاضر با فاصله 5 روزه برگزار می‌شود. ما فرصتی برای اردو نداشتیم. ابتدا مدیر تیم انتخاب شد در همه جای دنیا ابتدا مدیر انتخاب می‌شود و سپس کار پیش می‌رود. مدیر کارش تدارکات، پشتیبانی و برنامه‌ریزی است ما امسال برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دادیم. تعدادی بازیکن معرفی شدند و به زودی سرمربی هم انتخاب می‌شود.

تاج در پاسخ به این سؤال که آیا سرمربی تیم ملی خارجی است و گزینه‌هایی مثل جواد نکونام مطرح شده است خاطر نشان کرد: هم گزینه خارجی و هم گزینه ایرانی داریم، ما در حال حاضر اسم 125 بازیکن را ارسال کردیم چرا که باید این کار انجام می‌شد. از بین این 125 نفر افرادی که مدنظر مربی هستند انتخاب می‌شوند. اگر او گزینه‌ای خارج از این نفرات هم داشته باشد شرایطی وجود دارد که به این لیست وارد شوند. گزینه‌هایی که گفتید را تأیید می‌کنم همچنین نفرات دیگری هم مدنظر ما هستند. ما به زودی نفرات موردنظر را اعلام می‌کنیم. این مسأله که ما 44 سال است نتوانستیم به المپیک برویم ان‌شاءالله این بار طلسمش برطرف شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها