رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 348041

تحلیل بازیکن سابق استقلال از بازی تیم شفر/ چیزی شبیه منچستریونایتد!

ساعت24-بازیکن سابق استقلال تهران نحوه بازی این تیم را با منچستریونایتد مقایسه کرد.

استقلال تهران با شفر اوج گرفت و با کسب نتایج بسیار خوب از قعر جدول به رده های بالایی رسید و فینالیست جام حذفی شد و در آسیا نیز با اقتدار از گروه مرگ صعود کرد.

در کنار نتایج خوب، استقلال بازی های تماشاگر پسندی هم ارائه می کند تا جایی که محمد تقوی بازیکن سابق آبی ها نوع بازی تیم شفر با به بازی های منچستریونایتد تشبیه کرده است.

تازه ترین تحلیل تقوی که در فضای مجازی منتشر کرده است را در ادامه می خوانید:

سر آلکس سرمربی افسانه ای منچستر یونایتد همیشه به بازیکنانش می گفت به رغم هر نتیجه ای طوری بازی نکنید که من به عنوان مربی روی نیمکت حوصله ام سربرود. هیجان و میل به بازی تهاجمی یکی از ویژگی های منحصر بفرد یونایتد در زمان فرگوسن بود و حالا همان خصوصیات تیم رویایی من یونایتد را در یک تیم باشگاهی ایرانی می بینیم جایی که استقلال حالا یونایتد ایران است.

استقلال مقابل پیکان نشان داد تیمی است که نمی خواهد ببازد، هیجان و میل به پیروزی در این تیم موج می زد و همین امر برگ برنده آنها در دقایق پایانی بود. صرف نظر از موضوعات فنی حضور تعداد زیاد بازیکنان استقلال درزمان حمله که در مواقعی به هشت نفر می رسید، نشان می داد استقلال بدون ترس به این باور رسیده که می تواند دروازه هرتیمی را باز کند.

استقلال با این ویژگی به خوبی پس از گل اول حریف پیش افتاد. اما اوج کار این تیم پس از گل تساوی پیکان بود. استقلال به رغم ده نفره شدن نمی خواست ببازد و امیدابراهیمی مهره اصلی این برتری بود. به قول یوهان کرویف فوتبال ساده است اما ساده بازی کردن بسیار سخت است. پاس و حرکت اصول ابتدایی فوتبال است و ابراهیمی در صحنه گل با پاس به فرشید اسماعیلی و حرکت به محوطه جریمه پیکان که حرکت ساده ای در فوتبال محسوب می شود استقلال را به پیروزی رساند. اما در این صحنه نباید از جایگیری عالی وهوشمندانه اسماعیلی در کانال خط دفاعی پیکان غافل شد که با پاس دیدنی خود ابراهیمی را صاحب توپ کرد.

این استقلال و روحیه جنگجویی که در آن موج می زند قطعا زمینه موفقیت های بیشتری خواهد بود که در هفته ها و بازی های حساس آتی طرفداران این تیم با آن دقایق خوشی را سپری و تجربه خواهند کرد گرچه در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست و هر لحظه ممکن است سرنوشت تیم با یک اتفاق تغییر کند.

نامه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها