رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 348105

اسکوویچ: ۱۵ گل به نساجی میزنیم!

ساعت 24- سرمربی تیم خونه به خونه بابل در واکنش به احتمال تبانی در لیگ یک گفت: به تیم راه آهن ایمان دارم و توقع دارم همه صادق باشند.

style="text-align:justify">دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم خونه به خونه بابل پس از تساوی تیمش برابر اکسین البرز گفت: تیم من تمام تلاش خود را به کار گرفت تا سه امتیاز بازی را کسب کند. توقع زیادی برای برنده شدن داشتیم. نمی‌توانم بگویم از عملکرد بازیکنانم راضی هستند. نتیجه به روز آخر کشیده شده است.

او درباره عملکرد داور افزود: داور اشتباه کرد و در نیمه دوم برای ما پنالتی نگرفت. داور این بازی به گونه‌ای رفتار کرد که اگر می‌خواست سوتی به نفع ما بزند ۵ دقیقه طول می‌کشید، اما برای حریف به راحتی سوت می‌زد. بازیکن حریف گفت توپ به دست من برخورد کرده است و باید پنالتی اعلام می‌شد. در این شرایط من چه چیزی می‌توانم بگویم؟ دیدم که داور از دقیقه ۵ تا ۱۰ فرصت می‌خواهد تا خطای واضح تیم حریف را بگیرد. او امروز تحت فشار بود و استرس داشت. داور امروز چیزهای بدی به من نشان داد.

اسکوچیچ ادامه داد: هر کسی که تصور می‌کنند لیگ به اتمام رسیده است باید بگویم که من به صداقت تیم راه آهن ایمان دارم. زمانی که مقابل تیم بگوویچ بازی کردیم، بازی مساوی شد. همه قبل از بازی می‌گفتند ببینید این 2 مربی کروات چه کاری انجام می‌دهند، اما بازی در نهایت مساوی شد. امروز هم من توقع دارم همه صادق باشند مانند همان روز که بازی مساوی شد. اگر تبانی باشد مسخره است و من نمی‌دانم چه بگویم. باید دید این لیگ به کجا می رسد. تیم نفت مسجدسلیمان 2 بازی را واگذار کرده بود، اما حالا آن‌ها هم در داستان صعود قرار دارند.

سرمربی تیم خونه به خونه بابل بیان کرد: اگر نساجی تصور می‌کند می‌تواند هفت گل به ما بزند، ما در بابل به آن‌ها ۱۵ گل می‌زنیم.

اسکوچیچ درباره اینکه نگرانی بابت دیدارهای آخر حریفان خود دارد یا نه اضافه کرد: همیشه درباره تیم خودم نگرانی دارم، اما داستان قهرمانی هنوز تمام نشده است و ما در خانه خود بازی خواهیم کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها