رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 348214

کیروش: معجزه در جام‌جهانی؟ شدنی است

ساعت24-آرسن ونگر، سرمربی آرسنال اخیرا در تحلیل گروه ایران در جام‌جهانی گفت که تیم ملی نیاز به یک معجزه دارد تا بتواند از گروه خود صعود کند.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال اخیرا در تحلیل گروه ایران در جام‌جهانی گفت که تیم ملی نیاز به یک معجزه دارد تا بتواند از گروه خود صعود کند. با حضور پرتغال، اسپانیا و مراکش به نظر می‌رسد این اتفاق حتی بالاتر از معجزه است. این 3 تیم با قدرت در جام‌جهانی حاضر خواهند شد و از نظر کارشناس‌ها اگر تیمی بتواند در گروه معادلات را به هم بزند، مراکش خواهد بود. کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با خراسان ورزشی در این باره به سوالات ما پاسخ می‌دهد.


اخیرا ونگر در مصاحبه‌ای گفت ایران برای صعود به دور دوم جام‌جهانی نیاز به معجزه دارد.


بله، آرسن ونگر از دوستان خیلی خوب من است. این مصاحبه او را خواندم. البته پیش از هر چیز باید بگویم آرسن ونگر به ایران لطف داشته و همواره در صحبت‌‎هایش با محبت درباره من صحبت می‌کند.


آیا فکر می‌کنید معجزه‌ای که او درباره‌اش حرف می‌زند شدنی باشد؟
چراکه نه؟ چرا شدنی نباشد؟
ما هم امیدواریم این اتفاق رخ دهد.


من حرف‌های ونگر را به طور کامل خواندم. او گفت فقط یک معجزه است که می‌تواند باعث صعود ایران به دور دوم شود. اگر واقعا برای رسیدن به آرزوی بزرگمان به معجزه نیاز داریم، باید بدانیم این معجزه شدنی است.


شما خیلی مثبت و امیدوارکننده حرف می‌زنید.
ما اینجا هستیم که دست به کارهای بزرگ بزنیم. وقتی تلاش می‌کنیم، یعنی می‌خواهیم کارهای بزرگ کنیم. من و دستیارانم روزانه ساعت‌ها کار می‌کنیم. اگر امیدوار نبودیم، هرگز اینقدر تلاش نمی‌کردیم. در غیر این صورت می‌توانستیم در خانه بنشینیم و فوتبال نگاه کنیم و تخمه بشکنیم. خیلی شفاف و روشن؛ ما در تیم ملی روی غیرممکن‌ها کار می‌کنیم.


الان چقدر به شرایطی که انتظار دارید، نزدیک شده‌ایم؟
تیم ملی در حال حاضر یک سطح بالاتر آمده است. این چیزی است که در کار ما مشهود است ولی برای بهتر شدن نیاز به هماهنگی بیشتر و بیشتر داریم. من تصور می‌کنم هنوز برای بازی‌های جام‌جهانی آماده نیستیم و در 2 اردوی پیش‌رو می‌توانیم به چیزی که مدنظرمان است نزدیک شویم. ما از نظر فیزیکی هنوز ضعف‌هایی داریم و برای رفع این ضعف‌ها راهکار هم داریم. من تصور می‌کنم با ایجاد هماهنگی بیشتر می‌توانیم ضعف‌های خود را پوشش دهیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها