رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 348236

ذوالنوری: عقل ناقص مبنای عمل دستگاه‌های نظارتی نمیشود/ لاریجانی: با ادبیاتی صحبت کنیم که حاشیه ایجاد نشود

ساعت24-نماینده مردم قم در مجلس از ادبیات رئیس جمهور درباره اینکه دستگاه‌های نظارتی باید بر مبنای قانون عمل کنند نه عقل ناقص خود، انتقاد کرد.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری
مجتبی ذوالنوری در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با بیان اینکه چندین بار با آقای سیف برای حضور در جلسه امروز مجلس برای ارائه گزارش واگذاری بنگاه‌های اقتصادی بانک‌ها مکاتبه شده است، گفت: رئیس کل بانک مرکزی با توجه به اهمیت موضوع و وضعیت کشور در این باره به مجلس نیامده است لذا باید شأن و منزلت مجلس را حفظ کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور در فرمایشات خود مطلبی را عنوان کرده مبنی بر اینکه دستگاه‌های نظارتی باید بر مبنای قانون عمل کنند نه عقل ناقص خود، افزود: عقل ناقص که مبنای عمل دستگاه‌های نظارتی نمی‌شود، اگر قرار است رئیس جمهور اینگونه عمل کند دستگاه‌های زیرمجموعه دولت نیز اینگونه عمل می‌کنند.

وی تصریح کرد: هیئت رئیسه مجلس باید در حفظ و صیانت شأن مجلس جدی‌تر عمل کند.

لاریجانی در پاسخ به تذکر ذوالنوری گفت: رئیس کل بانک مرکزی جلسه‌ای درباره موضوعات ارزی داشته به همین دلیل نتوانسته در جلسه صبح امروز مجلس حضور یابد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر دوم این نماینده تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی باید به وظایف خود بر اساس قانون عمل کنند و ما نیز باید تلاش کنیم که با ادبیاتی صحبت کنیم که این‌گونه موارد و حواشی ایجاد نشود.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها