رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 348288

حمل بارهایتان را به استارت آپ ها بسپارید

ساعت 24-یکی از استارت آپ های کشور موفق به تولید و طراحی سامانه ای شده است که به کمک آن می‌توان بارها را از شهری به شهر دیگر منتقل کرد.

اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد محصولات دانش‌بنیانی که این شرکت‌ها تولید می کنند معرفی کند.

یکی از استارت آپ های کشور موفق به ایجاد خدمتی شده است که به کمک آن می‌توانید بار خود را از یک شهر به شهر دیگر انتقال دهید.

مدیر این سایت استارت آپی در رابطه با این خدمت، گفت: ما سایتی را طراحی کرده ایم که از طریق آن می‌توان سفارشات را ثبت کرد.

حمل بار به کمک نرم افزار دانش بنیان

وی گفت: شاید شما یک محموله و بار در یکی از شهرهای کشور داشته باشید و بخواهید آن را به شهری دیگر بفرستید در این زمان باید از ماشین های حمل بار کمک بگیرید تا بار شما را منتقل کنند، رانندگان ماشین های باری سفارشات شما را می‌بینند و حمل بار را بر عهده می‌گیرند.

مدیر این شرکت دانش بنیان ادامه داد: رانندگان با مشخص کردن منطقه جغرافیایی که قرار دارند می‌توانند از محموله های نزدیک خود آگاه شوند .

وی با اشاره به چگونگی ثبت سفارش اظهار کرد: تعداد بسیار زیادی از سامانه های باری در این سامانه عضو هستند که حمل بار شما را بر عهده می‌گیرند تنها کافی است که هریک از مشتریان سفارش خود را در این سایت ثبت کنند تا یکی از موسسه های باربری وظیفه حمل بار آنها را برعهده گیرد.

مدیر این شرکت دانش بنیان یادآور شد : تنها کافی است که مقصد و مبدا خود را مشخص کنید تا بار شما با امنیت بالا و سریع یه مقصد برسد همچنین به کمک این سامانه نگرانی رانندگان در خصوص خالی برگشتن ماشین از بین خواهد رفت زیرا این سامانه همیشه و همه جا در دسترس است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها