رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 348301

پیشنهاد نماینده عضو پایداری برای ژنرال شدن زنگنه/وزیر نفت: یعنی من کاری علیه امنیت ملی میکنم؟

ساعت24- در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیژن زنگنه مهمان خانه ملتی‎ها بود تا پاسخگوی سوال نفتی کریمی قدوسی باشد.

در این جلسه جواد کریمی قدوسی خطاب به وزیر نفت گفت برندسازی جایگاه‌های عرضه سوخت مقدمه تسلط فامیل‌های ثروت، قدرت و باشگاه نفتی در بخش خصوصی خواهد شد.

وی ادامه داد: با اینکه گفته می‌شود ورود به باشگاه نفت و نیرو آسان است، اما آیین‌نامه جذب و گزینش این باشگاه بسیار بسته است. سه نفر باید عضویت نفر جدید را تایید کنند و این کار را نمی‌کنند مگر از وی تعهد گرفته شود و این کار یعنی همان عهد و پیمان انگلیسی.

کریمی قدوسی از سفر خود به خوزستان تعریف کرد و گفت: چند روز پیش اهواز بودم همین استانی که ذخیره‌گاه این نفت است؛ امروز چه شرایطی دارد؟ در حالی که در کنارشان چاه‌های عظیم نفت و میدان‌های بزرگ انرژی دارند. من پیشنهاد دارم. آقای زنگنه اگر به جای وقت گذاری روی باشگاه نفت و نیرو که خودشان می‌گویند ۲۰۰ نفر هستیم بر اساس قوانین تلاش می‌کرد ۲۰۰ شرکت با عضویت ۴۰ میلیون ایرانی تشکیل دهد و تلاشش بر روی هدایت نقدینگی مردم می‌گذاشت امروز به‌معنای واقعی کلمه می‌شد ژنرال زنگنه.

وزیر نفت هم با اشاره به سوال کریمی قدوسی درباره باشگاه نفت و نیرو گفت: ایشان در متن دو سوال به اثر گذاری کانون‌های ثروت و قدرت بر تصمیمات نفت و نقش لابی مخفی نفت و پتروشیمی اشاره کرده و گفته چه آقازاده‌هایی در آن تاثیر دارند و به من می‌گویند شما با هدایت کلوپ سری مانع از تصمیم‌های درست شده‌اید. آیا منظور ایشان این است که این کلوپ سری با هدایت من کاری علیه امنیت ملی می‌کند؟

بیانیه تقدیری نمایندگان از سپاه
همچنین در جریان جلسه امروز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن تقدیر از مجاهدت های سپاه پاسداران، خواستار تقویت این نهاد انقلابی از سوی دولت شدند.
در بخشی از این بیانیه که از سوی 246 نماینده به امضا رسید، آمده است:
تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز با هدف حفظ انقلاب ملت ایران در برابر توطئه های نظامی، فرهنگی و سیاسی دشمنان بوده است.
بحمدالله در طول ۴۰ سال گذشته پاسداران مجاهد انقلابی همواره در کنار بسیج میلیونی ملت ایران به خوبی در برابر تهاجم نظامی و هجوم فرهنگی و توطئه های سیاسی علیه جمهوری اسلامی خوش درخشیدند.
پرونده پرافتخار سپاه و بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس و حضور مستشاری آنها در کنار مدافعان حریم اهل بیت (ع) در برابر توطئه های آمریکا و اسرائیل و آل سعود و تلاش شبانه روزی این مجاهدان در عمران و آبادانی کشور و حضور پررنگ در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و اطلاعاتی و امنیتی همه آن جمله امام را ثابت کرده است که اگر سپاه نبود کشور نبود.
ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز پاسدار به این عزیزان به تاسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی بر خود فرض می دانیم حمایت خود را از نیروهای زمینی، هوایی، قدس، سازمان بسیج مستضعفین و سازمان اطلاعات سپاه اعلام نماییم.
از مسئولان کشور می خواهیم با تقویت این نهاد مردمی و مجاهد، دشمنان کشور ایران به ویژه صهیونیست ها و آل سعود را نابود سازند.

خبرانلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها