رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 348327

سرلشکر رضایی: برادری ارتش و سپاه در آتش و خون به دست آمده است/ همه کسانی که در جبهه مقاومت هستند، داوطلبانه حضور دارند

ساعت24- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز یک جنگ تمام عیار علیه دستاوردهای دفاع مقدس به راه افتاده است، گفت: دشمنان می‌خواهند اقتدار رزمندگان و دستاوردهای ارتش و سپاه را در دوران دفاع مقدس از بین ببرند و هویت ما را بگیرند.

محسن رضایی
سرلشکر «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم تحلیل از یک دهه تلاش ارزشمند سردار علی فضلی در گسترش فرهنگ راهیان نور با بیان اینکه امروز اینجا جمع شده ایم تا از یکی از سرداران بی ادعای دفاع مقدس تجلیل کنیم، گفت: بعضی چهره‌ها نماد و سیمای تاریخ هستندو سردار علی فضلی بکی از چهره‌هایی است که در سیمای آن اخلاص و پاکی بسیجیان و دوران دفاع مقدس را می‌توانید ببینید.

وی با بیان اینکه سردار فضلی در همه عملیات‌ها همواره داوطلب اول حضور بودند و هیچ گاه از مسئولیت شانه خالی نکردند، افزود: علی فضلی مظهر عشق و فداکاری دفاع مقدس است.

سرلشکر رضایی در ادامه با بیان اینکه اگر تاریخ و خاطرات ملی یک کشور را از بین ببرند اقتدار او از بین می‌رود، اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند ارتباط جوانان ما را با گذشته قطع کنند و آن اقتدار و خودباوری را از بین ببرند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز یک جنگ تمام عیار علیه دستاورد‌های دفاع مقدس به راه افتاده است، افزود: دشمنان می‌خواهند اقتدار رزمندگان و دستاورد‌های ارتش و سپاه را در دوران دفاع مقدس از بین ببرند و هویت ما را بگیرند.

وی با بیان اینکه یکی از کار‌هایی که در دوران دفاع مقدس رخ داد اختلاف افکنی میان ارتش و سپاه بود گفت: امروز برخی دوباره سعی دارند همین کار را بکنند، اما باید گفت: برادری ارتش و سپاه در آتش و خون بدست آمده و اقتدار ما به واسطه آمریکا و شوروی به دست نیامد. خوب نیست برخی به دنبال تضعیف ارتباط سپاه و ارتش باشند البته خواست آن‌ها محقق نمی‌شود

سرلشکر رضایی در ادامه با اشاره به مسائل مطرح شده پیرامون حضور نیرو‌های ایرانی در جبهه‌های مقاومت گفت: هیچ فردی از جمهوری اسلامی ایران اجباری بیرون از مرز‌ها نمی‌رود و همه کسانی که در جبهه مقاومت هستند داوطلبانه حضور دارند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آمریکایی‌ها داعش را به وجود آوردند و امروز به دنبال انتقال آن به دیگر کشور‌ها هستند، گفت: در دفاع از حق حاکمیت ملت سوریه، دولت روسیه و ترکیه کنار ما آمده اند نه اینکه ما کنار آن‌ها برویم.

سرلشکر رضایی در پایان با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی الهی و مستقل است خاطرنشان کرد: ما خودمان برای خودمان تصمیم می‌گیریم و هیچ قدرتی نمی‌تواند برای ما تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها