رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 348399

تاج: کارخانه بازیکن سازی در فوتسال تعطیل نیست

ساعت 24-رئیس فدراسیون فوتبال در جمع ملی پوشان فوتسال گفت: کارخانه بازیکن سازی در فوتسال تعطیل نیست.

style="text-align:justify">به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در جمع ملی پوشان تیم ملی «ب» فوتسال گفت: نسل به نسل تیم ملی فوتسال در حال تغییر است و شاهد حضور 4 رده تیم ملی فوتسال هستیم. با توجه به موفقیت‌های فوتسال و اینکه ورزش در دنیار رو به رشد است، هدف‌مان این است که همواره پشتوانه قوی داشته باشیم و تیم‌های قدرتمندی را برای مسابقات آماده کنیم و هیچ وقت کارخانه بازیکن‌سازی در فوتسال تعطیل نمی‌شود.

وی ادامه داد: نگاه ما برای تیم‌های ملی گلخانه‌ای نیست و معتقدم گلخانه‌ای کار کردن در ورزش امروز دنیا پاسخگو نخواهد بود. در فوتسال لیگ پرمحتوا و پویایی داریم و حتی در آسیا نیز موفق هستیم البته مشکلاتی نیز وجود دارد که باید آن را رفع کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: شما ملی‌پوشان پشتوانه بسیار خوبی هستید و تیم ملی «ب» متشکل از شما بازیکنان پرتلاش وجود دارد که با پشتکار خود برای تیم‌های ملی افتخار آفرین باشید. از مجموعه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ فوتسال، کمیته تیم‌های ملی و مرکز ملی فوتبال بخاطر حمایت از تیم‌های ملی تشکر می کنم. معتقدم با شما بازیکنان پرتلاش به آینده فوتسال می‌توان امیدوار بود.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها