رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 348573

حمله مرگبار گاو کوسه به پسر نوجوان + تصاویر

ساعت 24-یک پسر 12 ساله اسکاتلندی با خوش شانسی از حمله مرگبار یک گاو کوسه جان سالم بدر برد.

صید کوسه در مکزیک
پسر 12 ساله اهل ادینبورگ اسکاتلند که به همراه خانواده اش مشغول گذراندن تعطیلات در فلوریدای آمریکا بود با خوش شانسی از مرگ گریخت. " شان مک کونل" که توسط یک گاو کوسه مورد حمله قرار گرفته بود تنها از ناحیه پا دچار جراحت شد.

او در این خصوص گفت : " کنار دریا در حال قدم زدن بودم و برای اذیت نشدن چشمانم از نور شدید آفتاب، دو دست خود را روی صورتم قرار داده بودم. ناگهان به علت نداشتن دید به داخل آب سقوط کردم و مورد حمله یک گاو کوسه قرار گرفتم. بلافاصله یکی از افرادی که در آن نزدیکی حضور داشت به کمک من آمد و مرا از آب بیرون کشید. هر دو پای من می لرزید و من هیچ چیزی احساس نمی کردم."

حمله مرگبار کوسه به پسر نوجوان + تصاویر/////////////////////

شان بلافاصله به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. بنا به گفته پزشکان این پسر نوجوان در صورت نپوشیدن کفش، هر دو پای خود را از دست می داد. شان به همراه پدر و مادرش و همچنین دو برادرش سرگرم گذراندن تعطیلات در خانه عمویش در منطقه "فورت لائودردال" فلوریدا بودند.

گفتنی است؛ گاو کوسه ها در سراسر جهان در مناطق ساحلی یافت می شوند. این جانور دریایی دارای حدود 350 دندان تیز برشی است و طول آن معمولا به حدود 11 فوت می رسد. آنها تهاجمی هستند و کوسه ها و دلفین ها غذای آنها را تشکیل می دهند.

حمله مرگبار کوسه به پسر نوجوان + تصاویر/////////////////////

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها