رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 348599

سردار جعفری: سپاه تهران نشان داد که میشود ظرف یک ماه منزل مسکونی برای زلزله‌زدگان ساخت

ساعت24-فرمانده کل سپاه گفت: سپاه تهران نشان داد که می‌شود ظرف مدت کمتر از یک ماه منزل مسکونی ساخت و آن را تحویل مردم داد.

سردار جعفری
سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در مراسم تحویل‌دهی 27 باب منزل مسکونی به زلزله‌زدگان سر پل ذهاب طی سخنانی اظهار داشت: برادران عزیز ما از سپاه تهران خط احداث منازل دائمی در این منطقه را شکستند و نشان دادند که می‌توان ظرف مدت یک ماه منزل مسکونی ساخت.

وی افزود: لطف، ایثار و از خودگذشتگی در این مناطق اوج می‌زند و امروز همه از همه مذاهب چه شیعه و چه سنی برای کمک به مردم این منطقه آمده‌اند و لطف خدا هم در پی همین ایثارها جاری می‌شود.

وی با اشاره به عوامل موفقیت جمهوری اسلامی در مقابل تهدیدها و دشمنان گفت: اگر جمهوری اسلامی امروز در مقابل همه دشمنان ایستاده و آنها را شکست داده و هر روز شاهد پیروزی جدیدی است، مرهون همین ایثار و از خود گذشتگی‌هاست.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: پیش از عید 23 واحد مسکونی توسط سپاه تهران به مردم این منطقه تحویل داده شد و امروز هم 27 باب منزل مسکونی به یاد لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص) تحویل مردم این منطقه می‌شود.

وی با اشاره به مقاومت مردم کرمانشاه در دوران دفاع مقدس گفت: صحنه‌هایی که در این منطقه اتفاق افتاده از یادگاران گران‌بهای انقلاب اسلامی است؛ 30 سال پیش در این منطقه مردم جلوی دشمن ایستادند و با جانفشانی او را مجبور به فرار از این منطقه کردند.

سرلشکر جعفری ادامه داد:‌ مردم با حضورشان در جنگ، حماسه‌های بزرگی آفریدند و حضور مردم در بحران‌های مختلف راهگشای اصلی مشکلات است.

وی در پایان تاکید کرد: از خداوند متعال توفیق تمام مسئولان که به مردم این منطقه بدهکار هستند، خواستاریم.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها