رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 348728

بیرانوند، متهم اصلی سقوط نفت؟

ساعت 24- ۲ عضو نفت تهران علیرضا بیرانوند را از عوامل تاثیرگذار در سقوط این تیم به لیگ دسته اول معرفی کردند.

style="text-align: justify;">وکیل علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس که پیش از نوروز 97 برای دریافت مطالبات 897 میلیونی اش حکم توقیف اموال باشگاه نفت تهران را دریافت کرده بود پیش از بازی حساس شاگردان هومن افاضلی با پدیده که اهمیت زیادی در راه بقای نفتی ها در لیگ برتر داشت برای اجرای این حکم اقدام کرد و همراه با نمایندگان دادستانی، ماموران نیروی انتظامی و یک دستگاه وانت به ورزشگاه تهرانسر محل برگزاری تمرینات نفت رفت. این اقدام بیرانوند و جمع آوری وسایل تمرینی بازیکنان نفت تاثیر زیادی در روحیه آنها گذاشت به شکلی پس از مسجل شدن سقوط نفت تهران به لیگ دسته اول هومن افاضلی، سرمربی و هاشم بیگ زاده، بازیکن باتجربه این تیم اقدام علیرضا بیرانوند برای توقیف اموال این باشگاه را یکی از عوامل تاثیرگذار در این امر دانستند.

هاشم بیگ زاده درباره تاثیر اقدام بیرانوند در سقوط نفت تهران گفت: وقتی تیم به دسته یک سقوط کرده است اقدام او چه فایده ای دارد. بیرانوند روحیه تیم ما را به هم ریخت و حالا می‌تواند نه تنها بیاید و پولش را زنده کند بلکه حتی این توپ‌ها را هم بردارد و همراه خودش ببرد.

هومن افاضلی هم درباره تلاش علیرضا بیرانوند برای توقیف اموال باشگاه نفت گفت: بیرانوند می خواست قیف و کنز تمرینی نفت را ببرد. از او گله دارم. نه به این دلیل که می خواهد حقش را بگیرد بلکه به دلیل به هم ریختن شرایط تیم از او گله مند هستم. برخی از بازیکنان نفت کنار بیرانوند به میدان رفته اند و راه گرفتن حق و حقوق توقیف اموال باشگاه نیست. طبق قوانین فیفا نمی توان شکایت فوتبال را به مرجعی خارج از این رشته برد و حکم گرفت. این کار سبب می شود باشگاه ها علیه فردی که چنین کاری انجام داده است شکایت کرده و عضویتش در فوتبال را تعلیق کنند. ما اقدام متقابل انجام ندادیم اما بازهم می گویم از بیرانوند گله دارم چراکه با او صحبت کردم و گفتم اگر قرار است بدهی های باشگاه نفت پرداخت شود، اولین نفر پولش را دریافت می کند. کامران فردوسی هم با او جلسه خصوصی برگزار کرد. اقدام بیرانوند روی سقوط تیم ما تاثیر داشت چراکه در روحیه بازیکنان ما تاثیر گذاشت.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها