رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 348828

هالیوودیهایی که در سن کم مادر شدند! +تصاویر

ساعت 24-اگر می خواهید با ستاره هایی که در سنین پایین صاحب فرزند شده اند آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

6
مادر شدن یکی از سخت ترین کارهای جهان است. یک زن پس از بچه دار شدن، مسئولیت های زیادی را به عهده می گیرد. او در آن واحد یک آشپز، دکتر، پرستار، دوست، معلم و... می شود. در واقع این کار نیاز به زمان و انرژی فراوانی دارد که در هر شرایطی امکان پذیر نیست. اما برخی از زن ها به دلایل مختلف این توانایی را در خودشان می بینند که در سن کم بچه دار شوند.

این حس در میان ستاره های هالیوود هم وجود دارد. اگر چه برخی از آنها تا سنین بالا از این کار خودداری می کنند اما برخی دیگر در همان سن کم تصمیم به مادر شدن می گیرند. اگر می خواهید با ستاره هایی که در سنین پایین صاحب فرزند شده اند آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

1. بریتنی اسپیرز- 23 سالگی

هالیوودی‌هایی که در سن کم مادر شدند!
شاید از نظر برخی از شما مادر شدن، آنهم در سن 23 سالگی خیلی زود باشد اما ستاره ای چون بریتنی اسپیرز جور دیگری فکر می کند. او زمانی که خبر بارداری خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد، گفت: «من از سن 16 سالگی تا حال شغل مورد علاقه ام را داشته ام، به دور دنیا سفر کرده و تجربه های شیرینی را کسب کرده ام، تنها چیزی که نداشته ام تجربه داشتن یک فرزند بود که دیگر بیشتر از این هم نمی توانم منتظر بمانم!»

بریتنی، شان پرستون را در سال ۲۰۰۵ و دومین فرزندش جیدن جیمز را در سال ۲۰۰۶ به دنیا آورد اما همسرش کوین فردرلین با خیانت خود به او به رابطه شان خاتمه داد. بریتنی پس از آن اتفاق دوران سختی را پشت سر گذاشت اما خوشبختانه توانست بار دیگر خودش را پیدا کند و به فعالیت های حرفه ای خود ادامه دهد.


2. ریس ویترسپون- 23 سالگی

هالیوودی‌هایی که در سن کم مادر شدند!
ریس ویترسپون جزو ستاره هایی است که در سن کم، یعنی 23 سالگی، بچه دار شد. او در سال ۱۹۹۹ با رایان فیلیپ ازدواج کرد و چند سال بعد صاحب یک دختر شد. این ستاره برنده جایزه اسکار اعتراف می کند که مادر شدن در سن پایین دردسرهای زیادی دارد. او در آن زمان در اوج کار هنری خود بود اما نمی توانست فرزندش را تنها بگذارد. او می گوید: «در آن زمان من هیچ دوستی نداشتم، چون تنها من بودم که در آن سن کم بچه داشتم و هم سن و سالهای من هنوز ازدواج هم نکرده بودند.»

ریس در سال ۲۰۰۶ از رایان جدا شد و در سال 2011 با جیم تاث ازدواج کرد و یک سال بعد هم دومین فرزند خود را به دنیا آورد.


3. کایلی جنر- 21 سالگی

هالیوودی‌هایی که در سن کم مادر شدند!
یکی از ستاره هایی که اخیرا خبر بارداری اش جنجال آفرید، کایلی جنر است. او از این که در سن 20 سالگی مادر شده، به خودش افتخار می کند. البته او خبر بارداری اش را تا مدت ها پنهان کرد و در شبکه های اجتماعی نیز هیچ ردی از آن بر جای نگذاشت. اما حال همه ما می دانیم که او در انتظار تولد فرزندش است. همسر او تراویس اسکات می باشد. در واقع تنها چند ماه از رابطه آنها با هم می گذشت که تصمیم گرفتند بچه دار شوند اما این موضوع جای تعجب ندارد زیرا هر چه باشد رقابت بچه دار شدن در میان خواهران کارداشیان ها بسیار شدید است.


4. ووپی گلدبرگ- 18 سالگی

هالیوودی‌هایی که در سن کم مادر شدند!
ووپی گلدبرگ بازیگر، کمدین، نویسنده ترانه و فعال سیاسی آمریکایی است. او در سن 18 سالگی ازدواج کرد و همان سال هم بچه دار شد. البته او در همان سن تصمیم گرفت که دیگر بچه دار نشود و به نظرش نیز پایبند بود.

دختر او، الکساندرا مارتین نیز راه مادرش را در پیش گرفت و در سن 16 سالگی صاحب فرزند شد. از این رو ووپی در سن 34 سالگی اولین نوه اش را دید. اگر چه ووپی دو بار دیگر نیز ازدواج کرد اما به همان یک فرزند قانع بود.


5. شارلوت چرچ- 21 سالگی

هالیوودی‌هایی که در سن کم مادر شدند!
کار کردن زیاد از سن پایین، می تواند روی شخصیت افراد تاثیر بگذارد. به عنوان مثال شارلوت چرچ نیز مانند بریتنی اسپیرز، به دلیل این که فعالیت حرفه ای خود را در سن پایین(11 سالگی) آغاز کرد، در سن 21 سالگی خودش را آنقدر پخته دید که بتواند مسئولیت فرد دیگری را نیز به عهده بگیرد. در واقع 10 سال از درخشش او در دنیای هنر می گذشت که او مادر بودن را تجربه کرد. او اولین فرزند دختر خود را از همسرش گاوین هنسون به دنیا آورد و کمی بعد هم صاحب یک پسر شد.

او پس از جدایی از همسرش و ازدواج با جانی پاول، بار دیگر تصمیم بارداری گرفت اما متاسفانه فرزند سومش سقط شد.


6. سوفیا ورگارا- 19 سالگی

هالیوودی‌هایی که در سن کم مادر شدند!
سوفیا ورگارا بازیگر، کمدین و مدل کلمبیایی است. او در سال 1992 زمانی که اولین فرزند خود را به دنیا آورد، تنها 19 سال سن داشت. دوران تینیجری برای مادر شدن، دوره ساده ای نیست. سوفیا در این مورد می گوید: «زمانی که من فرزندم را به دنیا آوردم، تنها 19 سالم بود. در آن دوران من برای هر کاری انرژی داشتم اما با وجود فرزند، دست و پایم بسته بود.» در هر صورت بچه دار شدن نتوانست از موفقیت او در عرصه هنر اندکی بکاهد. طبق گزارشات، او به لطف بازی اش در فیلم «Modern Family» پردرآمدترین بازیگر تلویزیونی شناخته شده است.


7. کیشا کاستل-هیوز- 17 سالگی

هالیوودی‌هایی که در سن کم مادر شدند!
کیشا کاستل-هیوز هنرپیشه نیوزلندی است که از سال 2001 تاکنون مشغول فعالیت بوده ‌است. او در سال 2003، به خاطر بازی در فیلم «Whale Rider»، زمانی که تنها 13 سال سن داشت، موفق به دریافت آکادمی اوارد شد. او تنها چند سال بعد از این ماجرا، یعنی در 17 سالگی، اولین فرزند خود را به دنیا آورد.او اخیرا به خاطر بازی در سریال «بازی تاج و تخت» به شهرت رسید اما هیچکس باور نمی کند که او فرزندی با اختلاف سنی تنها 17 سال از خودش، داشته باشد!

برترینها

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها