رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 348847

آموزش: چطور ظاهر جدید جیمیل را برای حسابتان فعال کنید

ساعت 24-پس از چند روز انتظار سرانجام گوگل امروز طراحی جدید جیمیل را در اختیار تمامی کاربران جهان قرار داد. نسخه جدید جیمیل نسبت به گذشته شاهد تغییرات ظاهری بسیار زیادی بوده که بخشی از آنها قبلا در اپلیکیشن inbox موجود بودند و بخشی دیگر حاصل ادغام برنامه های مختلف گوگل برای ساخت پلتفرمی مجهز برای افزایش بهره وری و مدیریت امور کاربران است.

h1>

در حالی که به نظر می رسید این طراحی جدید طی ماه های آینده در کنفرانس I/O به صورت عمومی معرفی شود، گوگل امروز کاربرانش را با بروزرسانی سرویس های آنان به نسخه جدید سورپرایز کرد. اگر هنوز ظاهر حساب کاربری جیمیل شما تغییر نکرده می توانید به راحتی و تنها در یک گام ساده این کار را خودتان انجام دهید.

برای این کار کافیست پس از ورود به حساب کاربری جیمیل، در بالای سمت راست صفحه روی آیکون تنظیمات که به شکل چرخ دنده است کلیک کرده و سپس از منوی باز شده بر روی Try the new gmail را انتخاب کنید. با این کار صفحه اصلی جیمیل مجددا بارگزاری شده و می توانید ظاهر جدید پر استفاده ترین سرویس پیام الکترونیکی جهان را مشاهده کنید.

نسخه جدید جیمل دارای سه حالت نمایش است که مدل compact بیشترین شباهت را به جیمیل فعلی دارد، حالت default فایل های الحاق شده به هر ایمیل را نیز در صفحه اصلی نمایش خواهد داد (مشابه اپلیکیشن inbox) و حالت سوم نیز comfortable نام دارد که تنها تفاوت آن با حالت default عدم نمایش فایل های الحاقی است. همچنین یک نوار ابزار در سمت راست کاربران را قادر می سازد مستقیما از داخل پنجره جیمیل به ابزارهایی مانند تقویم گوگل و Google Keep برای یادداشت برداری دسترسی داشته باشند. به علاوه از این پس می توانید پیام دریافت ایمیل جدید را برای مدتی مشخص غیر فعال کنید یا برای ایمیل های دریافتی یک یادآور تنظیم کنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها