رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 348894

محمدرضا باهنر: احزاب باید پیگیر مطالبات به حق مردم باشند

ساعت24-دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: یکی از واجباتی که احزاب باید انجام دهند پیگیری مطالبات به حق مردم است از سوی دیگر باید این مطالبات در دستور کار احزاب و تشکل های سیاسی قرار گیرد.

باهنر
محمد رضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در جمع اعضای شورای مرکزی حزب همت با بیان اینکه اولویت احزاب باید منافع ملی و نه منافع قومی، صنفی باشد، گفت: در این صورت می توانند موفقیت های چشمگیری به دست آورند، ضمن آنکه احزاب باید کادرسازی کنند، چرا که می توانند با حکمرانی صحیح و درست نقشی موثری در جامعه ایفا کنند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین تصریح کرد: از دیگر واجباتی که احزاب باید انجام دهند، پیگیری مطالبات به حق مردم است؛ از سوی دیگر باید این مطالبات در دستور کار احزاب و تشکل های سیاسی قرار گیرد.

باهنر گفت: مطالبات ناحق که با منافع ملی در تضاد است را باید با مردم مطرح کرد و به آنها آموزش درست داده شود تا از این مطالبات عبور کنند.

به گزارش مهر، سیداحمد نبوی گزارشی از فعالیت های حزب متبوعش در عرصه سیاسی پرداخت و سپس مسئولان کمیته سیاسی، واحد حقوقی و سازمان بانوان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را در قبال فعالیت های کمیته های اختصاصی حزب و برنامه های آتی ارائه کردند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها