رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 352092

جشنواره کن رسما با نمایش «همه می دانند» افتتاح شد

ساعت24- هفتادویکمین جشنواره فیلم کن با اولین نمایش جهانی فیلم اسپانیایی زبان «همه می دانند» به کارگردانی اصغر فرهادی آغاز به کار کرد.

جشنواره کن
style="text-align:justify"> اصغر فرهادی کارگردان این فیلم همراه با «خاویر باردم»، «پنه لوپه کروز» و «ریکاردو دارین» سه بازیگر اصلی این فیلم پیش از نمایش افتتاحیه روی فرش قرمز رفتند.

حاضران در سالن لومیر کاخ جشنواره محل نمایش فیلم افتتاحیه عوامل فیلم «همه می دانند» از جمله فرهادی، «کروز» و «باردم» را برای مدنی طولانی مورد تشویق قرار دادند و «تیری فرمائو» دبیر باسابقه این رویداد سینمایی نیز از فرهادی به گرمی استقبال کرد.

«همه می دانند» روز چهارشنبه ۹ می ( ١٩ اردیبهشت) در ساعات ٨:٣٠ صبح و ١٣ نیز دو نمایش دیگر در گرند لومیر سالن اصلی کاخ جشنواره خواهد داشت.

در خلاصه داستان فیلم «همه می‌دانند» آمده است:« کارولینا برای دیدار با خانواده‌اش از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا بازمی‌گردد. در این سفر که پیش‌بینی می‌شد به تجدید دیدار اعضای خانواده خلاصه شود، رویدادهای غیرمنتظره‌ای به وقوع می‌پیوندد که بر روند زندگی کارولینا تاثیر می‌گذارد.»

در فیلم «همه می‌دانند» که فیلمبرداری آن اواخر ماه نوامبر سال گذشته میلادی در مادرید به پایان رسید، علاوه بر «پنه‌لوپه کروز»، «خاویر باردم» بازیگر مطرح اسپانیایی و «ریکاردو دارین» بازیگر آرژانتینی «ادوارد فرناندز»، «باربارا لنی»، «الویرا مینگز»، «ایما کوئستا»، «روژه کاسا مایور» و «رامون باره‌آ» از دیگر بازیگران اصلی هشتمین فیلم بلند فرهادی هستند.

«خوزه لوییس آلکاینه» ۷۸ ساله، مدیر فیلمبرداری این فیلم است. علاوه‌بر خود اصغر فرهادی، شرکت‌های Memento Films از فرانسه، Morena Film از اسپانیا و Luky Red از ایتالیا تهیه‌کنندگی مشترک این فیلم را بر عهده دارند.

مدیریت هنری فیلم بر عهده «کلارا نوتاری» و طراح لباس نیز «سونیا گرانده» است. هایده صفی یاری تدوین‌گر و «دانیل فونترودونا» مدیر صدابرداری فیلم است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها