رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 353687

کنایه حسام‌الدین آشنا به دلواپسان داخلی برجام

ساعت 24- مشاور رئیس‌جمهور با استناد به حرف‌های ترامپ به دلواپسان داخلی کنایه زد و گفت: در داخل کشور هم شاهد پدیده عجیبی هستیم که برخی که فریاد استکبارستیزی آن‌ها گوش فلک را کر کرده است از سر خودباختگی یا خودکم‌بینی نمی‌توانند تصور کنند که ایرانی‌ها بتوانند در عالی‌ترین سطوح جهانی وارد مذاکره شده و حقوق ملی خود را به دست آورند.

style="text-align:justify">حسام‌الدین آشنا در مطلبی نوشت؛ آقای ترامپ بارها برجام را بدترین توافق تاریخ آمریکا و مایه ننگ کشورش دانسته و آن را یک توافق هولناک توصیف کرده است. حرف او که اخیرا هم در نشست کابینه خود به شکل واضح و عریان بیان کرده این است که من به محض تماشای برنامه‌ای با حضور ظریف گفتم که ایرانی‌ها مذاکره‌کننده‌های کارکشته‌ای هستند و ما بازنده خواهیم بود. این سخن به خوبی خوی استکباری ترامپ و در عین حال عجز او از فهم بازی برد-برد را نشان می‌دهد.

برای او چیزی تحت عنوان مذاکره با حقوق برابر معنا ندارد. اگرچه رئیس سابق اف‌بی‌آی و برخی از پژوهشگران دیگر روانشناسی ترامپ را به دقت تحلیل کرده‌اند اما شناخت ریشه‌های روان‌شناختی عصبانیت ترامپ از برجام نیاز به پژوهش جداگانه دارد.

برای او قابل قبول نیست که ایرانی ها بتوانند از راه مذاکره به حقوق مسلم خود برسند. متاسفانه در داخل کشور هم شاهد پدیده عجیبی هستیم که برخی که فریاد استکبارستیزی آن‌ها گوش فلک را کر کرده است از سر خودباختگی یا خودکم‌بینی نمی‌توانند تصور کنند که ایرانی‌ها بتوانند در عالی‌ترین سطوح جهانی وارد مذاکره شده و حقوق ملی خود را به دست آورند.

خبرآنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها