رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 354315

افتخاری: همه در قهرمانی استقلال سهیم هستند

ساعت 24- «سید رضا افتخاری» مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: همه درقهرمانی استقلال درجام حذفی و سایر موفقیت های این تیم سهیم هستند.

style="text-align:justify">«افتخاری» امروز(چهارشنبه) در مراسم جشن قهرمانی استقلال در سالن همایش های صدا و سیما با بیان اینکه این قهرمانی با همکاری همه ارکان باشگاه و هواداران به دست آمد درجمع خبرنگاران، افزود: این در حالی است که در روزهای سخت, حامی مالی استقلال مشکلات باشگاه را برطرف کرد.

وی ادامه داد: قهرمانی استقلال در جام حذفی سبب خوشحالی هواداران و مردم شد و به طورقطع شادی آنان سبب انرژی مضاعف در بین جوانان می شود.
مدیر عامل باشگاه استقلال با بیان این که امیدوارم روند موفقیت های استقلال ادامه داشته باشد، اظهار داشت: برای دستیابی به این هدف با «وینفرد شفر» سرمربی تیم قرارداد دو ساله بستیم تا او بماند و برای این تیم همچنان افتخار آفرینی کند.
به گفته وی، شفر و دستیارانش موفقیت های خوبی برای این تیم بدست آوردند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز مقابل رقبای قدرتمندمان به خصوص تیم الهلال عربستان به برتری رسیدند.
افتخاری در ادامه ، از حمایت هواداران استقلال در جریان دیدارهایی که این تیم میزبان بود تمجید کرد و گفت: در بازی مقابل العین امارات در ورزشگاه آزادی تماشاگران استقلال بهترین رفتار را داشتند تا آنجا که کنفدراسیون فوتبال آسیا در این خصوص تمجید کرد.
همچنین امید نورافکن نیز درحاشیه این مراسم و درپاسخ به این سئوال که آیا در استقلال می مانید،عنوان کرد:دو پشنهاد اروپایی دارم که امیدوارم به کمک باشگاه رفتنم به یکی از باشگاه ها قطعی شود.
وی اضافه کرد: البته چنانچه این گونه نیز نشود با استقلال خواهم بود و برای این تیم درایران بازی خواهم کرد.
رشید مظاهری دروازه بان تیم ذوب آهن و حسین حسینی دروازه بان تیم استقلال پس از دیدار شب گذشته تیم هایشان درشبکه های اجتماعی برای یکدیگر کری خوانی کردند.
سید حسین حسینی دروازه بان تیم استقلال دراین باره گفت: با رشید مظاهری درتیم ملی رقیب نیستیم و هدف ما کسب موفقیت درجام جهانی است.
جشن قهرمانی استقلال امشب با یک ساعت و نیم تاخیر از ساعت 19:30 در سالن همایش های سازمان صدا و سیما آغاز شد.
افتخاری مدیر عامل ، جواد قراب و عباس ملکی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال, نصرالله عبداللهی سرپرست تیم, وینفرد شفر سرمربی تیم, جیری سایناک و میگوئل کولی مربیان تیم و تعدادی از بازیکنان از جمله سید حسین حسینی, جابر انصاری, فرشید اسماعیلی, محسن کریمی, بویان, مامه تیام, امید نور افکن, بهنام برزای, علی قربانی, فرشید اسماعیلی, محمد نوازی مربی تیم امید استقلال , علی پورحیدری کارگر جم, چنگیز, امیدروانخواه, محمد نوری , امیر یل ارجمند و تعدادی از هنرمندان و پیشکسوتان باشگاه دراین مراسم شرکت کردند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها