رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 355213

آغاز ثبت نام در مدارس شاهد از اول خرداد+شهریه فعالیت های فوق برنامه

ساعت 24-مدیر کل امور شاهد و ایثارگران گفت: ثبت‌نام پایه اول ابتدایی مدارس شاهد از اول خرداد آغاز می شود و والدین می‌توانند به ثبت‌نام فرزندانشان اقدام کنند که مهلت ثبت‌نام تا ۱۵ خرداد ماه است‌.

محمدرضا رزاقی مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری اظهار کرد: ثبت‌نام پایه اول ابتدایی مدارس شاهد از اول خرداد آغاز می شود و والدین می‌توانند به ثبت‌نام فرزندانشان اقدام کنند که مهلت ثبت‌نام تا ۱۵ خرداد ماه است‌.

وی افزود: از ۱۷ تا ۱۹ خرداد ماه پیامک به والدین برای پذیرش مرحله اول ارسال می‌شود زیرا بر اساس امتیازات، دانش‌آموزان در این مدارس جذب می‌شوند.

رزاقی ادامه داد: از ۲۰ تا ۲۷ خرداد ماه والدین دعوت می‌شوند تا مدارک را بیاورند و نتایج قطعی نهایتا تا سوم تیرماه اعلام می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام پایه هفتم از اول تا ۱۴ تیر ماه در سامانه سجا انجام می‌شود که ۱۶ تیرماه پیامک به والدین ارسال می‌شود و ۱۷ تا ۲۷ تیرماه بررسی مدارک صورت می‌گیرد و در نهایت ۲۸ تیرماه تا ۳ مرداد ماه ثبت نام قطعی انجام می‌شود.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش درباره ثبت‌نام میان پایه‌ها گفت: ثبت‌نام دانش‌آموزان میان پایه از اول تا ۱۰ مرداد انجام می‌شود؛ بررسی مدارک ۱۰ تا ۱۵ مرداد ماه صورت می‌گیرد و ثبت‌نام قطعی ۱۶ مرداد ماه انجام می‌شود.

وی افزود: امسال ۱۳۵۰ مدرسه در سطح کشور داریم که بر اساس ظرفیت مدرسه، آمار مدارس تعیین شده است.

رزاقی ادامه داد: پیش بینی این است بعد از ۱۷ مرداد ماه در مدارس متوسطه اول و دوم کلاس های پیش نیاز داشته باشیم.

وی تصریح کرد: جدول امتیازات ثبت‌نام در مدارس شاهد نسبت به سال گذشته تغییر زیادی نکرده است.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران گفت: پیش بینی رقم دانش آموزی ما ثابت است و قصدی برای گسترش مدارس شاهد نیست. ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در مدرسه شاهد داریم.

وی در خصوص شهریه مدارس شاهد اظهار کرد: شهریه را با عنوان فعالیت های خدمات پرورشی و فوق برنامه مطرح می کنیم که در ستاد شاهد تعیین می شود و امسال افزایش ۱۰ درصدی دارد.

رزاقی ادامه داد: شهریه فعالیت های فوق برنامه مدارس شاهد در دوره ابتدایی حداقل ۳۸۰ هزار تومان و حداکثر ۶۴۰ هزار تومان؛ در دوره متوسطه اول حداقل ۴۶۰ هزار تومان و حداکثر ۷۳۰ هزار تومان و در دوره متوسطه دوم حداقل ۵۳۰ هزار تومان و حداکثر ۹۵۰ هزار تومان است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها