رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 355297

تاج:پولی که در فوتبال خرج میکنیم قابل مقایسه با دیگر کشورها نیست

ساعت 24- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پولی که ما در فوتبال خرج می‌کنیم قابل مقایسه با دیگر کشورها مثل ژاپن و عربستان نیست.

style="text-align:justify">مهدی تاج در مراسم رونمایی از سرود تیم ملی و آیین بدرقه این تیم گفت: خوشحالم همه در این مراسم هستند. از تمام مسئولان و رسانه ها تشکر می کنم که دعوت ما را پذیرفتند. از سرمربی تیم ملی و بازیکنان به همراه مدیران باشگاه ها هم تشکر می کنم و به آنها خیر مقدم عرض می کنم.

وی افزود: پیوند موسیقی و هنر با فوتبال امروز رخ خواهد داد. فوتبال یک پدیده اجتماعی است که با هیچ پدیده ای قابل مقایسه نیست. بسیاری از مردم به فوتبال مشغول هستند. بیش از ۴ میلیارد نفر فوتبال را می بینند.

تاج تاکید کرد: ما دوبار متوالی به جام جهانی صعود کرده ایم. همیشه به دلهره به جام جهانی می رفتیم ولی اینبار با برنامه صعود کردیم. ما پنج سال است بهترین تیم آسیا هستیم. امیدوارم با بضاعت کم خودمان به خواسته هایمان برسیم. پولی که در فوتبال خرج می کنیم قابل مقایسه با کشورهای دیگر مثل عربستان و کره و ژاپن نیست.

وی گفت: اسپانیا با بودجه ۱۸۶۰ میلیون دلار، پرتغال با ۸۷۰ میلیون دلار و مراکش با ۱۶۰ میلیون دلار وارد جام جهانی شدند ولی ما با ۲۵ میلیون دلار به جام جهانی رفته ایم. با این حال با تمام وجود در جام جهانی حاضر می شویم و خود را آماده نبرد با قهرمان اروپا و جهان می کنیم. البته نباید فراموش کنیم قهرمان آسیا هستیم.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها