رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 355305

محمود عباس برای سومین بار راهی بیمارستان شد

ساعت 24- مسئولان فلسطینی اعلام کردند که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز راهی بیمارستان شد که این برای سومین بار در کمتر از یک هفته از مراجعه محمود عباس به بیمارستان بوده است.

محمود عباس
style="text-align:justify"> مسئولان فلسطینی اعلام کردند که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز راهی بیمارستان شد که این برای سومین بار در کمتر از یک هفته از مراجعه محمود عباس به بیمارستان بوده است.

به نقل از روسیا الیوم، پیشتر نیز خبرگزاری فلسطینی وفا گزارش داده بود که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که ۸۲ سال سن دارد، شنبه شب برای بررسی و معاینه عملی که در گوش میانی وی در روز سه شنبه انجام شده بود، راهی بیمارستان شد.

محمود عباس همچنین ریاست هیات فلسطین در نشست فوق العاده سران سازمان همکاری اسلامی را که در استانبول با محوریت تحولات مسئله فلسطین در روز جمعه برگزار شد، بر عهده نداشت.

در رسانه‌ها از اوایل سال میلادی جاری شایعه‌هایی مبنی بر نابسامان شدن اوضاع جسمی محمود عباس مطرح می‌شود، اما جنبش فتح این مسئله را تکذیب کرده است.

به گزارش گروه اخبار جهان ساعت 24 ، در اکتبر ۲۰۱۶ نیز محمود عباس برای انجام معاینه‌های قلبی راهی بیمارستانی در کرانه باختری شد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها