رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 355306

مربی استقلال: جای غفوری در تیم «کی روش» خالی است

ساعت 24- مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: وریا غفوری یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان فوتبال ایران به حساب می آید و قطعا جای او در ترکیب تیم کی روش خالی است.

style="text-align:justify">بیژن طاهری در خصوص اعلام فهرست تیم ملی فوتبال ایران و حذف نام وریا غفوری و سید حسین حسینی دو بازیکن تیم استقلال تهران، اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم در اعلام فهرست تیم ملی نظر سرمربی بیشترین اهمیت را دارد و از قدیم مرسوم بوده پس از اعلام آن نیز اعتراض های مختلفی صورت می گرفته است.

وی ادامه داد: اگر بخواهم از نگاه شخصی در خصوص حذف نام این دو بازیکن صحبت کنم باید بگویم وریا غفوری امسال عملکرد فوق العاده ای در لیگ برتر و لیگ قهرمانان داشت و معتقدم دفاع راستی که بتواند در یک فصل هفت گل به ثمر برساند باید در تیم ملی هم حضور داشته باشد.
مربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: از طرف دیگر در خصوص سید حسین حسینی باید بگویم که او رکوردار کلین شیت (بسته نگه داشتن دروازه) در فوتبال ایران است و دروازه بانان بزرگ تاریخ ایران هم از رسیدن به این مهم باز مانده اند. این بازیکن هم می توانست در لیست نهایی کی روش قرار داشته باشد.
وی تصریح کرد: در کنار این بازیکنان باید به سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس هم اشاره کنم که انصافا بیشترین نقش را در موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر داشته است. او می توانست به عنوان یک رهبر در خط دفاعی تیم ملی بازی کند.
ملی پوش اسبق فوتبال ایران در خصوص شانس تیم ملی برای صعود از گروه خود در جام جهانی 2018 روسیه، اظهار داشت: فوتبال به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست اما فراموش نکنید تیم ملی در سخت ترین گروه جام جهانی قرار گرفته و بازی های بسیار سختی در پیش رو خواهد داشت.
وی افزود: از سوی دیگر در هر دوره از رقابت های جام جهانی تیم هایی بودند که شگفتی ساز شدند و برای همیشه نام خود را در این مسابقات ماندگار کردند. اسپانیا و پرتغال از مدعیان قهرمانی هستند اما امیدوارم تیم ملی ایران شگفتی ساز باشد.
طاهری، گفت: بزرگترین نقطه قوت تیم ملی عملکرد بسیار هماهنگ در کار دفاعی است و امیدوارم این روند خوب در جام جهانی هم ادامه داشته باشد و تا شروع این رقابت ها بتوانند نقاط ضعف خود را هم برطرف سازند.
مربی تیم فوتبال استقلال تهران در پایان در خصوص زمان اعلام لیست مازاد این تیم اظهار بی اطلاعی کرد.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها