رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 355351

کفاشیان: کی روش استرس زیادی دارد

ساعت 24- نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کارلوس کی روش تحت فشار سنگینی است و استرس زیادی دارد.

style="text-align:justify">علی کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال در تالار وحدت اظهار کرد: ناراحتی کی روش از دست داوری‌ها است و دلیل دیگری ندارد. او تحت فشار سنگینی است و استرس زیادی دارد. او اکنون اذیت می‌شود و امیدوارم با شروع شدن اردوها، تمرکز کادرفنی و تیم ملی بالاتر رود. البته خبرنگاران و اصحاب رسانه هم اذیت می‌کنند.


او افزود: باید دست به دست هم دهیم تا پایان جام جهانی از تیم ملی حمایت کنیم. نباید هیچ مخالفتی با تیم ملی شود و اگر آن‌ها بتوانند در جام‌جهانی نتیجه خوبی بگیرند، برای کشورمان خوب می‌شود. باید در این برهه زمانی فقط از کی روش، حمایت کنیم.

کفاشیان ادامه داد: امیدوارم تیم ملی در جام جهانی خوب بازی کند و بهترین نتیجه، بازی خوب است. تلاش کردیم همیشه حمایت‌ها و تدارکات لازم را برای تیم ملی در نظر بگیریم و آن‌ها مشکلی نداشته باشند. هیئت رئیسه به تاج ماموریت داده تا درباره تمدید قرارداد کی روش با او مذاکره و جواب نهایی را ابلاغ کند.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در مورد پیشنهاد ۶ ماهه فدراسیون فوتبال به کی روش گفت: در جریان این موضوع نیستم و قرار شد تاج با کی روش مذاکره و جواب نهایی را به هیئت رئیسه ابلاغ کند. در خصوص حضور کی روش در تیم‌ملی نظری ندارم و باید منتظر جواب نهایی باشیم. اکنون درحال فعالیت در فوتسال هستم و خیلی کم به فوتبال می‌آیم.
باشگاه خبرنگاران
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها