رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 355516

ماجرای خط خوردن وریا غفوری از تیم ملی به مجلس کشیده شد

ساعت24-در پی انتشار لیست بازیکنان تیم ملی برای جام جهانی و حذف نام "وریا غفوری" و "سیدجلال حسینی" از این لیست، انتقادات زیادی از این اقدام کی‌روش مطرح شده است. در تازه‌ترین اتفاق مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان از پیگیری موضوع با نمایندگان مجلس خبر داده است.

حامد جولایی در این باره اظهار کرد: خط خوردن وریا غفوری جامعه ورزشی را شوکه کرده و بر همین اساس برای دلیل این امر، پیگیری های لازم با مسئولین استان و نمایندگان مجلس انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه هنوز به طور قطعی غفوری از تیم ملی خط نخورده، گفت: وریا غفوری به همراه چند بازیکن دیگر در لیست انتظار سرمربی هستند و امیدوارم با پیگیری هایی که انجام خواهیم داد وی دوباره به تیم ملی بازگردد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان در ادامه با بیان این مهم که دلیل این امر هنوز برای هیچکس مشخص نیست، عنوان کرد: وریا غفوری در این مدت بازی‌های خوبی در قالب تیم ملی انجام داده و در حال حاضر در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و اینکه بدون دلیل از تیم ملی حذف شود جای تعجب دارد.

جولایی با اشاره به اینکه همیشه سرمربی تیم ملی از بازیهای خوب غفوری تعریف کرده، یادآور شد: با توجه به شرایط فعلی این حس را داریم که سید جلال حسینی و وریا غفوری دوباره به بدنه تیم ملی اضافه شوند و امیدواریم با پیگیری های همه جانبه این مهم اجرایی شود.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها