رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 355797

روزنامه اصولگرا:منتجب نیا بخاطر فشار حسین کروبی،از حزب اعتمادملی رفت

ساعت24-رسول منتجب نیا تحت فشار اعضایی از شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، از این حزب رفته است. او اداره شورای اجرایی را برعهده داشت و البته چند ماهی می‌شد که استعفا داده و بر این استعفا هم اصرار داشت.

رسول منتجب نیا
دی سال گذشته، دبیرکل حزب اعتماد ملی در نامه‌ای به الیاس حضرتی عضو شورای مرکزی این حزب، از وی خواست تا برای «پایان دادن به برخی اختلاف‌سلیقه‌ها» شورای اجرایی حزب اعتماد ملی را بدون حضور منتجب نیا تشکیل دهد. در این نامه تأکید شده بود که حجت‌الاسلام منتجب‌نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی تمایلی به اداره شورای اجرایی ندارد و این مسئولیت به الیاس حضرتی واگذار شده است. منتجب نیا بعد این نامه مصرانه استعفا داد و از آن زمان تشکیل جلسات شورای مرکزی و تدارک برگزاری کنگره بر عهده الیاس حضرتی بوده است. گفته می‌شود نقش حسین کروبی در این کنار گذاشتن منتجب نیا پررنگ بوده است.

روز گذشته یک عضو حزب اعتماد ملی که نخواست نامش گفته شود، در گفت و گو با جوان گفت که منتجب نیا تحت تأثیر عوامل تندرو و از جمله نفوذ حسین کروبی در حزب، کنار گذاشته شده است. گفته می‌شود پیش از این محسن رهامی هم به همین دلیل مجبور به استعفا شده بود.

روزنامه جوان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها