رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 355863

حاجی دلیگانی: رئیس مجلس باید جواب اظهارات پمپئو را میداد/ لاریجانی: وزیر خارجه آمریکا لیافت پاسخ نداشت

ساعت24-رئیس‌مجلس در واکنش به تذکر نماینده شاهین شهر گفت: وزیر خارجه آمریکا لیاقت آن را نداشت که نسبت به اظهاراتش پاسخ بدهم و راجع به آن صحبت کنم البته وزیر امور خارجه کشورمان پاسخ لازم را به او داد.

خبر57
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در جریان صحن علنی امروز مجلس در تذکری گفت: روز گذشته وزیر خارجه آمریکا در محور مذاکرات جدید، شرط و شروطی برای ایران تعیین کردکه ریاست مجلس باید به آن پاسخ درخوری می‌داد.

نماینده مردم شاهین شهر، در اخطار بر مبنای اصل ۶۷ قانون اساسی اظهار کرد: طبق این اصل قانون سوگند خورده ایم امانت‌دار مردم باشیم و تحت سلطه کشورهای دیگر نرویم . بنابراین لایحه استعماری الحاق به FATF را بررسی کرده‌ایم و در ۹ بند که شامل ۹ ایراد است گزارشی ارائه کردیم و در میان نمایندگان توزیع کردیم.

حاجی دلیگانی در پایان گفت: سرتاسر این لایحه استعماری است و دست و پای مردم را خواهد بست. به همین خاطر باید بر اساس سوگندی که ذکر کردم عمل کنیم و نباید بگذاریم تاریخ مجلس به گونه‌ای رقم بخورد که مثل گذشته که برجام ۲۰ دقیقه به تصویب رسید این لایحه هم به تصویب شود.

علی لاریجانی در واکنش به تذکر نماینده شاهین شهر گفت: وزیر خارجه آمریکا لیاقت آن را نداشت که نسبت به اظهاراتش پاسخ بدهم و راجع به آن صحبت کنم البته وزیر امور خارجه کشورمان پاسخ لازم را به او داد.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها