رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 355971

تصویب طرح الزام شهرداری تهران به اعلان الکترونیکی معاملات اقتصادی

ساعت 24-اعضای شورای اسلامی شهر تهران با 18 رای موافق به الزام شهرداری برای انجام اعلان‌های الکترونیکی معاملات اقتصادی شهرداری تهران موافقت کردند.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در شصت و پنجمین جلسه علنی شورا به طرح الزام شهرداری تهران مبنی بر انجام اعلان الکترونیکی معاملات اقتصادی خود رای دادند.

در این طرح آمده است که شهرداری تهران و واحدهای تابعه مکلفند که کلیه معاملات خود را با روش‌های مختلف ازجمله خرید، مناقصه و مزایده و... در سامانه جامع معاملات شهرداری تهران که به این منظور حداکثر ظرف مدت شش ماه توسط شهرداری تهران پیاده سازی خواهد شد به صورت برخط بارگذاری کنند.

همچنین در این طرح شهرداری تهران مکلف است حداکثر ظرف مدت سه ماه از تاریخ تصویب این طرح دستور العمل رسیدگی به شکایت در فرایند برگذاری مزایده‌ها و مناقصه‌ها و ... را تدوین و جهت تصویب به شورای اسلامی شهر تهران ارائه کند . همچنین برنامه زمان بندی اجرای این مصوبه مشتمل بر اجرای آزمایشی ، اصلاح فرایند های مرتبط، اتصال با سامانه‌های مرتبط و فراگیرسازی سامانه در کل شهرداری تهران، شرکت‌ها وسازمانها حداکثر ظرف مدت یک ماه از ابلاغ این مصوبه توسط شهرداری تهران تدوین و به اطلاع شورا برساند. سقف اجرای کامل این مصوبه 9 ماه خواهد بود. در ماده 4 این طرح نیز آمده است مسئولیت حسن اجرای این مصوبه با بالاترین مقام اجرایی خواهد بود. همچنین ذیحسابان شهرداری و دستگاه‌های تابعه موظف به کنترل مفاد این مصوبه هستند. به نحوی که تامین اعتبار و تخصیص بودجه قراردادهای مربوطه از ابتدای سال 1398 منوط به رعایت مفاد این مصوبه خواهد بود.

به گزارش ایسنا این طرح با 18 رای موافق و بدون رای مخالف به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها