رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 356039

«اوباما» فیلم و سریال میسازد

ساعت 24-رییس‌جمهور سابق آمریکا و همسرش برای ساخت فیلم سینمایی، سریال و مستند با نت‌فلیکس قرارداد بستند.

اوباما
به گزارش گاردین، باراک و میشل اوباما قراردادی مبنی بر تولید فیلم سینمایی و مستند با نت‌فلیکس غول برنامه‌سازی تلویزیونی منعقد کرده‌اند. رییس‌جمهور اسبق و بانوی اول آمریکا ایده‌های خود را برای تولید بالقوه شوهای تلویزیونی و سری برنامه‌های فیلم‌نامه‌ای و غیر فیلم‌نامه‌ای فیلم مستند ارائه داده‌اند.

اوباما درباره این همکاری گفت: یکی از لذت‌های دوران ما آشنایی با بسیاری از اقشار مختلف مردم از تمام جوانب زندگی است و کمک به آنها که تجربیاتشان را با گستره وسیعی از مخاطبین به اشتراک بگذارند. این دلیل اصلی من و میشل است که برای همکاری با نت‌فلیکس بسیار ذوق‌زده و خوشحال هستیم. امیدواریم بتوانیم بسیاری از صداهای الهام‌بخش و با استعداد و خلاق را که می‌توانند به همگرایی بیشتر و فهم افزون‌تر بین مردم کمک کنند و سرگذشت خود را با تمام دنیا به اشتراک بگذارند، بپرورانیم.

باراک اوباما قبلا با نت‌فلیکس ارتباط کاری داشته و در برنامه ویژه تاک‌شو با مجری‌گری دیوید لترمن حضور یافته است.

«تد ساراندوس» مدیر نت‌فلیکس درباره همکاری رییس‌جمهور سابق آمریکا گفت: باراک و میشل اوباما از مورد احترام‌ترین افراد و دارای بالاترین مقام نزد عموم مردم هستند و در جایگاهی کم‌نظیر به کشف و برجسته‌سازی سرگذشت‌ افرادی می‌پردازند که در جوامعشان تغییری ایجاد کرده‌اند و به دنبال تغییر برای بهتر شدن جهان در تلاش هستند. به خود می‌بالیم که با توانایی‌های داستان‌سرایی قدرتمندی که دارند، نت‌فلیکس را خانه خود می‌دانند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها