رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 356041

بررسی نحوه فروش نفت پس از خروج آمریکا از برجام

ساعت 24- یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی نحوه فروش نفت پس از خروج آمریکا از برجام و چالش‌هایی که بر سر فروش نفت ایجاد خواهد شد، در کمیسیون انرژی خبر داد.

نفت
style="text-align:justify">یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی نحوه فروش نفت پس از خروج آمریکا از برجام و چالش‌هایی که بر سر فروش نفت ایجاد خواهد شد، در کمیسیون انرژی خبر داد.

علی بختیار ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی، بیان کرد: در جلسه امروز با حضور مسئولان وزارت نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت، نحوه فروش نفت پس از خروج آمریکا از برجام و چالش‌هایی که با این اقدام برای فروش نفت و تحویل وجوه مربوطه از طریق سیستم بانکی ایجاد خواهد شد، بررسی شد.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس، خبر داد: موضوعات در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان نقطه نظرات خود را مطرح کرند. دولت و وزارت نفت نیز راهکارها و نقطه نظرات خود را ارائه کردند تا بتوانیم به یک جمع‌بندی برسیم.

وی در ادامه گفت: چالش‌هایی که امکان دارد پس از خروج آمریکا از برجام بر سر راه فروش نفت ایجاد شود در حوزه قراردادهای نفتی با برخی از کشورها است که متاثر از تحریم‌های آمریکا هستند و باید تمهیدات مناسب اتخاذ شود و حتما خواهیم توانست در شرایط مناسبی نفت خود را در بازارهایی که امروز داریم در شرایط مناسبی بفروشیم.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها