رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 356395

سیل شمیران ۳۰۰ خودرو را گرفتار کرد

ساعت 24- معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از گرفتار شدن حدود ۳۰۰ خودرو در منطقه «رودک» در پی وقوع سیل در شمیرانات و انسداد جاده خبر داد.

سیل
معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از گرفتار شدن حدود ۳۰۰ خودرو در منطقه «رودک» در پی وقوع سیل در شمیرانات و انسداد جاده خبر داد.

ابراهیم تاجیک نوری اظهار داشت: تاکنون و طبق اطلاعات ارائه شده توسط افرادی که با سامانه هلال احمر در ارتباط هستند، در پی وقوع سیل در شمیرانات و انسداد جاده «رودبار قصران» حدفاصل روستاهای «رودک» و «زردبند» حدود ۳۰۰ خودرو در این منطقه گرفتار شدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر عوامل راهداری در حال تلاش برای بازگشایی این محور و ایجاد شرایطی برای خروج خودروهای گرفتار هستند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از حضور ۱۰ تیم تخصصی واکنش سریع، کوهستان، نجات در سیلاب و نیز سگ های جستجوگر در مناطق سیل زده خبر داد و گفت: در حال حاضر مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران نیز شخصا در محل وقوع سیل حضور داشته و بر اقدامات امدادرسانان نظارت دارد.

تاجیک نوری در خصوص تعداد مصدومان سیل در شمیرانات گفت: تاکنون ۲ مصدوم در منطقه لواسان تحویل عوامل اورژانس شده اند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از آماده باش تیم های امدادی هلال احمر در شهرستان های نزدیک محل وقوع سیل مانند دماوند خبر داد و گفت: در صورت نیاز نیروهای کمکی و امدادرسانان از دیگر شهرستان ها به محل حادثه اعزام خواهند شد، اما تاکنون نیازی برای این امر دیده نشده است و فقط امدادگران دیگر شهرستان ها به حالت آماده باش درآمده اند.

وی با بیان این که هنوز وارد مرحله توزیع مواد غذایی بین سیل زدگان نشده ایم، گفت: در حال حاضر عملیات امداد و نجات در حال انجام است و منظریم، تا راه توسط عوامل راهداری باز شود و پس از باز شدن راه و خروج خودروها در صورت نیاز عملیات توزیع مواد غذایی و فراهم کردن کمپ های اسکان انجام خواهد شد.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها