رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 356706

واکنش سخنگوی وزارتخارجه به احتمال تضمین ندادن اروپایی ها برای ادامه برجام/اروپاییها اقدام عملی درباره برجام نکنند، ما عملیاتی اقدام میکنیم

ساعت24-سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت:اروپا باید اقدامات عملی خود را به نمایش بگذارند، اگر اینطور نشود اقدام به عملیاتی کردن برنامه‌ها می‌کنیم.

بهرام قاسمی

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه درباره احتمال تضمین ندادن اروپایی ها و تصمیم عملی ایران مبنی بر خروج ایران از NPT و بازگشت به غنی سازی بالای 20 درصد، اظهار کرد: به جز این دو گزینه ایران راه های متعدد دیگری را نیز پیش رو دارد، تا اگر به شرایط بن بست رسیدیم، بتوانیم از آن استفاده کنیم.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی بیان کرد: در شرایط کنونی نمی توانم بگویم از چه مشی و چه راهکاری پیروی خواهیم کرد. اگر شرایط به جایی برسد که اروپا نیز از برجام کنار بکشد، ما آمادگی ها و تصمیمات مقتضی را مد نظر قرار داده ایم.

قاسمی با اشاره به اینکه اروپایی ها نیز باید اقدامات عملی خود را به نمایش بگذارند، تصریح کرد: ما نیز بعد از این اگر شرایط طور دیگری رقم بخورد، به جای زیاد سخن گفتن اقدام به عملیاتی کردن برنامه ها و تصمیماتی می کنیم که قبلا اتخاذ شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها