رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 356741

نوزادها به «خندوانه» آمدند/ یک مسابقه عجیب در برنامه رامبد جوان

ساعت24-رامبد جوان در دومین هفته از شروع فصل پنج خندوانه مسابقه متفاوتی به نام «نی نی رو» را در برنامه کلید زده است.

خندوانه
جوان در ابتدای برنامه گفت : قرار است ۱۲ شرکت کننده در سه گروه چهار نفره با هم رقابت کنند. یک مسابقه سرعتی که دو دقیقه زمان دارد و باید بچه ها شش متر را چهار دست و پا طی کنند .

میانگین سنی شرکت کنندگان بین ۸ تا ۱۳ ماه است که نمی توانند راه بروند از بین ۱۵۰ نوزاد که برای مسابقه ثبت نام کردند ۱۲ نفر انتخاب شدند و مرحله اول را سپری کرده اند و قرار است در مراحل بعدی با هم رقابت کنند.

شب گذشته در اولین شب مسابقه «نی نی رو» برنامه خندوانه میزبان چهار خانواده شرکت کننده بودند.

شرکت کنندگان اولین مسابقه «نی نی رو» به این شرح بود:
نوزاد اول :هوراد سلطانی نه ماهه، نوزاد دوم :هانا شکری ۱۱ ماهه، نوزاد سوم :ترنم محمدی ۱۱ ماهه، نوزاد چهارم: نورا ارجمند ۸ ماهه

در ابتدا بین این چهار نوزاد قرعه کشی کردند، نورا ارجمند و ترنم محمدی همچنین هانا شکر و هوراد سلطانی باید با هم رقابت می‌کردند.

قبل از رقابت نوزادان امیرکربلایی استند آپ کمدی خود را درباره نوزادان اجرا کرد .

در بخش ابتدایی مسابقه «نی نی رو» پدر و مادرها باید لباس فرم مسابقه فرزندان خود را تن آنها می کردند که در این بخش پدر هانا شکری با سرعت بیشتری این کار را کرد و برنده این بخش شد.

در بخش دوم مسابقه «نی نی رو» نورا ارجمند و ترنم محمدی همچنین هانا شکری و هوراد سلطانی باید مسیر 6متری را چهار دست و پا طی می کردند که باز هم هانا شکری به مدت 58 ثانیه توانست شش متر را طی کند و به فینال راه پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها