رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 357033

رقم پیشنهادی استقلال به تیام مشخص شد

ساعت24-اختلاف قیمت استقلال و تیام با وجود کوتاه آمدن مهاجم سنگالی و چشم پوشی از ۳ میلیون دلار مذاکرات را به بن بست رسانده است.

استقلالی‌ها هنگام مذاکره با مدیربرنامه های تیام رقمی را به عنوان مبلغ ثابت پیشنهاد داده اند که این مبلغ با بندهایی در صورت موفقیت درلیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر و نقش تیام در این موفقیت‌ها افزایش خواهد یافت.

مدیران باشگاه استقلال برای هر مرحله از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر، جام حذفی، در صورت برتری مقابل السد و صعود به مرحله بعد، صعود از نیمه نهایی و رسیدن به فینال پاداش هایی را برای تیام در نظر گرفتند.

البته قبول این پاداش‌ها شاید برای تیام خوب باشد، اما اگر استقلال نتواند به مرحله بعدی صعود کند تمام بندهای افزایشی قرار داد تیام حذف می شود و در نهایت او می ماند و رقم ابتدایی قرارداد که حدود ٦٠٠ هزار دلار است.

تیام در مذاکرات خود علاوه بر پاداش خواهان یک میلیون دلار به صورت جداگانه شده و این در حالی است که استقلالی‌ها با پاداش های غیر ضمانتی سقف قرارداد او را به یک میلیون خواهند رساند و جداگانه رقمی را پرداخت نمی کنند.

همچنین مدیربرنامه های تیام در مذاکرات با آبی‌ها حاضر شده از سهم ایجنتی خود که ١٠٠ هزار دلار است بگذرد تا بدین ترتیب طرفین برای امضای قرارداد مشکلی نداشته باشند، اما مدیران استقلال حاضر نشدند رقم بالایی را برای جذب تیام تا به این لحظه پرداخت کنند و این در حالی است که یک تیم کویتی برای جذب تیام رقم ٣ میلیون دلار پرداخت می کند و باید دید استقلالی‌ها برای جذب تیام تلاشی می کنند یا خیر.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها