رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 357103

چگونه در مهمانی ها بدرخشیم / چگونه در مهمانی ها و مراسم های رسمی لباس بپوشیم

چگونه در مهمانی ها بدرخشیم / چگونه در مهمانی ها و مراسم های رسمی لباس بپوشیم / لباس مناسب برای جشن عروسی / لباس مناسب برای مهمانی های رسمی / لباس مناسب مراسم های یاد بود / لباس مناسب مهمانی شام / لباس مناسب برای مهمانی تولد یا دورهمی / لباس مناسب برای جشن های نیمه رسمی / لباس مناسب مراسم هایی که در روز برگزار می شوند

a href="http://www.saat24.news/news/357103/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%D8%A8%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D8%B4%DB%8C%D9%85-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%D9%88-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C" target="_blank">چگونه در مهمانی ها بدرخشیم

از انجایی که طرز لباس پوشیدن ما بازگو کننده ی شخصیت ماست و با لباس پوشیدن تاثیر بسیار زیادی روی فکر دیگران درباره ی خودمان می گذاریم، پوشیدن لباس مناسب برای مهمانی های مختلف بسیار مهم است. همیشه قبل از مهمانی رفتن این سوال ذهن ما را مشغول می کند که چی بپوشیم. درخشیدن در مهمانی های مختلف کار سختی نیست . با خواندن این مطلب شما می توانید راهکارهایی برای شیک بودن در مراسم ها و مهمانی های مختلف را بدانید.

چگونه در مهمانی ها و مراسم های رسمی لباس بپوشیم

لباس مناسب برای جشن عروسی / لباس مناسب برای مهمانی های رسمی

چگونه در مهمانی ها بدرخشیم

در جشن های عروسی رنگ مشکی برای لباس انتخاب مناسبی می باشد. هم چنین رنگ های تیره و سنگین به شما وقار می بخشد. توجه داشته باشید که در مراسم عروسی به هیچ عنوان از لباس سفید استفاده نکنید چون لباس سفید مختص عروس می باشد.

از رنگ های شاد هم میتوانید استفاده کنید اما توجه داشته باشید که پیراهنتان شیک و مجلسی باشد.

این را هم فراموش نکنید که رنگ پوست شما در انتخاب رنگ لباس برای هر مراسمی مهم است.

مثلا اگر پوست شما برنزه است بهتر است از پیراهن با رنگ های صورتی، مرجانی، کهربایی، فیروزه ای استفاده کنید تا رنگ پوستتان بهتر خودش را نشان بدهد.

قد لباستان بهتر است تا زمین یا روی قوزک باشد تا شیک تر شوید. اگر مهمانی در فصل گرما است از پیراهن های دکلته یا بدون آستین و هم چنین کفش های باز استفاده کنید.

مدل مو در عروسی بسیار مهم است پس توجه داشته باشید که مدل خوبی به موهایتان بدهید.

اگر موهایتان کوتاه است و میخواهید ان را یک وری درست کنید، از یک گوشواره ی بلند چندطبقه استفاده کنید تا شیک تر به نظر برسید و توجه ها بیشتر به سمت صورنتتان برود.

برای جشن عقد یا مراسم هایی مثل آن که زمان برگذاری ان عصر میباشد بهتر است از پیراهن های ساده تر استفاده کنید، قد انها تا روی زانو باشد و ترجیحا کار شده نباشد.

برای مهمانی های رسمی چون مهمانی های مهمی هستند جنس پارچه بسیار مهم است

پیراهن مجلسی

لباس مناسب برای مهمانی تولد یا دورهمی / لباس مناسب برای جشن های نیمه رسمی

برای مهمانی های نیمه رسمی نباید از پیراهن های مجلسی و پر زرق و برق استفاده کنید و هم چنین سعی کنید تا حد امکان رنگ انتخابی لباستان تیره نباشد.

برای این قبیل مهمانی ها می توانید از پیراهن هایی که قد انها زیر زانو یا روی زانو هستند، بلوز دامن یا حتی بلوز و شلوار شیک ، کفش پاشنه بلند یا حتی کفش تخت اما شیک استفاده کنید.لباس یا شوار جین انتخاب مناسبی برای اینگونه مهمانی ها نمی باشد.

اگر مهمانی در فصل های گرم برگزار میشود، می توانید از تاپ و دامن و کفش پاشنه بلند استفاده کنید. اما بهتر است از تاپ های نخی گشاد یا کش بافت استفاده نکنید.

بهتر است با ست لباستان از اکسسوری هایی مثل گردنبند و دستبند هم استفاده کنید.

ست دخترانه

لباس مناسب مهمانی شام

برای مهمانی شام باید اول به اینکه مهمانی شام برای چه مناسبتی برگزار میشود و اینکه شما چه نسبتی با برگزار کننده ی ان دارید توجه کنید.

اگر مهمانی شام یک مراسم رسمی و مهم است بهتر است از پیراهن های میدی و ترجیحا بسته استفاده کنید .

اگر مهمانی شام خانوادگی می باشد گزینه هایی که برای لباس های دور همی گفته شد همگی انتخاب های مناسبی می باشند.

پیراهن دخترانه

لباس مناسب مراسم های یاد بود

برای این مراسم ها حتما باسد از لباس های خیلی تیره از قبیل مشکی، ذغالی یا سرمه ای تیره استفاده کرد.

لباس باید پوشیده باشد و بهتر است که ساده باشد. کت و شلوار و یا کت دامن گزینه های مناسبی برای این مراسم ها میباشد.

کت و دامن

لباس مناسب مراسم هایی که در روز برگزار می شوند

برای انتخاب لباس برای اینگونه مراسم ها بیشتر باید به وضعیت آب و هوا توجه داشته باشید. جنسیت پارچه و راحتی شما در ان لباس در این مراسم ها تاثیر مهمی در استایل شما دارد.

اگر مراسم در فصل گرم برگزار شده بهتر است از پیراهن های کوتاه از جنس حریر و نخی بروید . لباس های بندی یا یقه باز هم گزینه های مناسبی هستند . رنگ لباس بهتر است روشن باشد. اگر زیاد عرق میکنید به شما پیشنهاد می کنیم از لباس هایی با طرح های رنگی روشن استفاده کنید.

از اکسسوری های ساده مثل گردنبند، گوشواره ، دستبند هم استفاده کنید تا خوش استایل تر شوید.

اگر میخواهید کفش پاشنه دار بپوشید بهتر است از کفش پاشنه یک سره استفاده کنید تا هم راحت تر باشید و هم اگر مراسم در باغ است و زمین چمنی است، پاشنه کفشتان گیر نکند.

ست دخترانه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها